Spring naar bijdragen

Spiegels


Remcog
 Share

Recommended Posts

Hallo goedenmorgen forum,

Na een heerlijk weekend te hebben gehad hoog in de Alpen met mijn jeep heb ik weer een leuke vraag.

Ik heb standaard spiegels op mijn Wrangler. Op het internet bieden ze grotere spiegels aan zie link

http://cgi.ebay.de/Jeep-Wrangler-YJ-TJ-CHR...bayphotohosting

Kan ik deze er zo op schroefen. Dus oude er af nieuwe er op. Of moet ik gaan boren ect ect.

Alvast bedankt.

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die kun je er zo opschroeven. Komen op je bovenste portierscharnier te zitten.

Nadeel: Deuren eruit = spiegels weg!

Zelf heb ik deze:

15_ss_01.jpg

Maar daarvoor moet je wel getapte gaten in je raamscharnier hebben zitten....

Deze kunnen wel altijd:

15_ss_03.jpg

Beide soorten staan op de site van ASP-Eberle, en zijn zowel in RVS als in zwart verkrijgbaar!

Oja, prijstechnisch zijn ze ook interessanter! biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1b_1_b.JPG

Goede keuze als je spiegels wil die niet trillen.

Maar hou er rekening mee dat er 2 soorten bevestigingspunten zijn van die spiegels.

Je hebt ze namelijk voor hele deuren en halve deuren. Die voor de halve deuren zijn korter dus die schroef je er niet zomaar even op als je hele deuren hebt.

Hou daar rekening mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi 87wrangler bedankt voor je reactie maar de spiegels die jij laat zien zijn niet dezelfde als die ik heb laten zien en dus gaat jouw uitleg lekker niet op smile.gif De spiegels die jij laat zien heb ik ook maar die ga ik aleen in de zomer gebruiken omdat ik dan zonder deuren rijd.

Utah bedankt voor je reactie ik heb hele deuren en ik geloof dat deze spiegels voor hele deuren zijn. Ik zal ze bestellen en ze er op schroeven.

Groetjes aan beiden,

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Utah,

Bedankt voor je reactie. De spiegels gaan niet passen. Op mijn oude spiegels zitten twee gaten horizontaal. En op de nieuwe diagonaal 3. Als ik de oude er nu afhaal blijf ik met twee gaten zitten (waneer ik ze met brackets monteer) vind ik persoonlijk niet ok. Ik ga op zoek naar leuke spiegels die op mijn deur passen.

Groetjes,

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...