Spring naar bijdragen

Automaat


Recommended Posts

Hoi, Ik sta op het punt om mijn eerste Grand Cherokee 4.0 te kopen, uit dec 1996, met 180.000 op de teller. Maar, nu las ik over een probleempje met een oververhitte automaat. Dat had ik ook in Italy met een Scorpio 2.9 automaat met automaat koeler en ik kan mij niet voortellen dat dit met een GC ook zal gebeuren. Wie weet of ik een trailer van 700 kilo kan vervoeren in Italie, met een GC automaat. Of kan ik dan beter op zoek gaan naar een GC schakelbak? Help help ohmy.gif , want ik wil die GC zo graag kopen!!

Vast bedankt! manos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Handgeschakelde ZJ's zal niet zo gauw vinden, diesels misschien??

Maarruh, een trailer van 700 kilo is natuurlijk niets voor deze wagen, lijkt mij geen probleem wink.gif

Mijn ZJ is trouwens met een externe transmissie-oliekoeler uitgevoerd, is standaard voor de Europeese V8, of een 6 cylinder dit ook heeft weet ik zo gauw effe niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

sad.gif Okay, een externe oliekoeler is dus mogelijk, maar wat gaan we doen............

Stel je voor, Griekenland 30 graden, trailer van 600 kilo. Bergen op en neer van 8 tot 10 %. Afstand 400 km. Gaat dat lukken met de standaard oliekoeler, of toch maar voor de zekerheid er een externe bijzetten?

Als het moet geen probleem, maar als het niet echt nodig is dan natuurlijk niet voor niks zo'n ding erop zetten. En die Trail Tow oliekoeler, wat is dat precies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trailer/Tow package.. is een uitrustingsniveau waar o.a. die extra oliekoeler inzit.

Ziet er uit als een klein radiatortje.

Is geen hi-tech hoor, gewoon een s-vormig stukje buis met wat vinnetjes eraan.

Heb er hier eentje liggen die ik nog steeds in moet bouwen, heb er toen $29 voor betaalt.

Denk overigens niet dat je er eentje nodig hebt, maar kwaad kan het nooit en je weet niet of je nog eens op pad gaat met een echt zware trailer.

Is ook iets wat goed zelf te doen is.. slangetje los, oliekoeler ertussen, slangetjes weer vast. Oliekoelers zijn universele dingen dus die moeten op een sloperij wel te vinden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...