Spring naar bijdragen

Tire carrier en Achterlichten


Flavio
 Share

Recommended Posts

Goedendag,

Ik kwam op het internet een tire carrier relocation beugel tegen om grotere banden te monteren. Deze wordt op de bestaande carrier gemonteerd zodat de band iets hoger komt te hangen.
Afgezien van het feit dat me zo'n beugel eenvoudig zelf lijkt te maken is mijn vraag welke bandenmaat maximaal past op de klep?

Ik doel dan op het formaat zonder dat de klep ontzet wordt. Belangrijk is te weten dat ik met 31-ers rijdt en blijf rijden en dat ik 90% op verharde wegen rijdt.
Momenteel heb ik nog een standaard band van 225X75X15 achter op de klep. Deze sluit niet lekker doordat klep "geremd"  wordt door de achterruit van de hardtop en daardoor niet ineen keer sluit. Hij valt in de vergrendeling en daarna moet ik hem flink aanduwen, dan sluit deze goed.

Daarnaast heb ik nog een vraag over de Europese achterlicht lenzen van mijn YJ wrangler. Zijn deze lenzen te vervangen voor de Amerikaanse? Lijkt mij te passen op het oog. Heeft iemand hier ervaring mee of zie ik iets over het hoofd waardoor dit niet past.
Het achetruitrijlicht zit op de juiste hoogte en enige wat anders is dat het achter rood knippert ipv oranje.

Graag hoor ik jullie mening en ervaringen.

Mvrgr, Flavio

 

162483.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...