Sailortim Geplaatst November 11, 2016 Rapporteren Share Geplaatst November 11, 2016 Binnenkort wil ik een 3" lift van Zone eronder plaatsen. met nieuwe veren voor en add a leaf achter (omdat ik de bladveren al vervangen heb op originele hoogte vorig jaar) en nieuwe schokbrekers. Nu heb ik een 2" lift eronder zitten dmv shackels en veer spacers. Hierbij heb ik mijn tussenbak al moeten verlagen ivm trillingen. Ik zal de 3" wel een tijd willen blijven rijden en ook als dailey driver en soms een uitstapje/evenement in zand en modder, maar in de toekomst zal het extremer worden en ook qua lift. Nu zit ik aan een SYE hack N tap te denken (NP242 tusssenbak) met een gebruikte voorste cardan as van de XJ. de cardan as zal ik zelf reviseren. Dit is een goedkope oplossing voordat ik dit in de toekomst ook anders ga aanpakken. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en of advies kunnen geven. gr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roy Gorris Geplaatst November 12, 2016 Rapporteren Share Geplaatst November 12, 2016 Ben benieuwd, zelf zit ik et hetzelfde dilemma. Ik ga t.z.t. ook een SYE monteren op mijn NP242. Echter ben ik niet zo'n voorstander van een hack N trap. hier heb ik echter geen gegronde reden voor maar het is vooral mijn gevoel. Ben dus ook benieuwd naar mensen die hier ervaring mee hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sailortim Geplaatst November 14, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 14, 2016 ik had gelezen dat bij een NP242 het een duur geintje is om de uitgaande te verbouwen en of niet mogelijk in tegenstelling bij een NP231 zijn er vele kits voor te verkrijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.