Spring naar bijdragen

SYE hack N tap + voorste cardanas gebruiken


Sailortim
 Share

Recommended Posts

Binnenkort wil ik een 3" lift van Zone eronder plaatsen. met nieuwe veren voor en add a leaf achter (omdat ik de bladveren al vervangen heb op originele hoogte vorig jaar) en nieuwe schokbrekers.

Nu heb ik een 2" lift eronder zitten dmv shackels en veer spacers. Hierbij heb ik mijn tussenbak al moeten verlagen ivm trillingen.

Ik zal de 3" wel een tijd willen blijven rijden en ook als dailey driver en soms een uitstapje/evenement in zand en modder, maar in de toekomst zal het extremer worden en ook qua lift.

Nu zit ik aan een SYE hack N tap te denken (NP242 tusssenbak) met een gebruikte voorste cardan as van de XJ. de cardan as zal ik zelf reviseren. Dit is een goedkope oplossing voordat ik dit in de toekomst ook anders ga aanpakken.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en of advies kunnen geven.

gr. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd, zelf zit ik et hetzelfde dilemma. Ik ga t.z.t. ook een SYE monteren op mijn NP242.

Echter ben ik niet zo'n voorstander van een hack N trap. hier heb ik echter geen gegronde reden voor maar het is vooral mijn gevoel. Ben dus ook benieuwd naar mensen die hier ervaring mee hebben:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...