Spring naar bijdragen

ik overweeg een kunststof body


Recommended Posts

Ligt er ook aan op welke rubbers je de body zet. Sowieso niet te hard. Ook niet alleen maar metalen bussen tussen body en chassis. Dan knikken de metalen body's ook..

Je hebt verschillende types body's van kunststof. Ik zou voor een dubbelwandige body gaan. Deze zijn intern versterkt, in ieder geval voor de CJ body's. Weet niet wat er te verkrijgen is voor een TJ.

Zelf ook een CJ gehad met kunststof body. Met deze Jeep niet veel/zwaar terrein gereden, maar ook nooit problemen gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb sinds 2015 een NB poly body en deze bevalt goed. Rij wel terrein maar geen extreme dingen. Wil je dat wel, dan moet je een rolbeugels of beter een rolkooi. Die alleen met een paar bouten aan de kunststof Body schroeven heeft niet zo veel zin. Je moet dus steunen maken die de krachten naar het chassis brengen. Verder heb ik maar 6 steunen onder de body en 1 midden onder de neus, zodat het chassis goed kan bewegen tov de body.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...