Spring naar bijdragen

Voorstellen


mehm
 Share

Recommended Posts

Hoi mijn naam is mehmet van Eijck

Sinds kort Trotste eigenaar van een Jeep wagoneer en nu sinds vandaag lid geworden op het jeep forum

Wagoneer gekocht met kapotte motor samen met mijn zoontje's Quint en Skyler aan de jeep gewerkt en een anderen motor erin gebouwd...resultaat een toffe Wagoneer om mee te rijden...

Gr mehmet Quint & Skyler

20160507_142436.jpg20160509_220308.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom ook eens langs op een evenment van de Jeepclub Nederland. Ook daar zijn er enkele leden met een Wagoneer. Als je eens advies wil, over het een of ander. Wellicht dat je dan je auto op een veilige manier door het terrein heen wilt proberen.

maar, gefeliciteerd met jou mooie auto.

Natale

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder begeleiding van ervaren marshalls van de Jeepclub wordt er verantwoorde instructie gegeven maar je blijft altijd zelf de chauffeur en zelf verantwoordelijk voor je acties. De marshal zal alles doen wat in zijn vermogen ligt om je veilig en het liefst zonder schade door het terrein te loodsen. 

Maar als je twijfelt over de volgende centimeter, kan je altijd stoppen.

vooralsnog kan je ook gewoon eens komen kijken en dan beslissen. Koffie staat klaar.

groetjes Natale

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ter aanvulling op mIjn vorige reactie,

4 jaar geleden kwam ik met mijn hagelnieuwe Grand Cherokee, koste toen € 95.000,00 incl bpm en btw ook op datzelfde terrein en onder begeleiding van een marshal zonder iets negatiefs door terrein gereden. dat is de reden dat ik je hierbij uitnodig.

maar je moet zelf beslissen.

 

ter verduidelijking ik geen geen garantie en de club ook niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...