Spring naar bijdragen

motor pakt niet aan?!


Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een vraagstuk waar ik niet uitkom, tenminste niet snel genoeg :D.

Vorig jaar hebben we in mamut ons motorblokje kapot gereden, drijfstang dwars door het blok enz enz. Goed kapot.

Dus besloten om er een ander 4.0 ltr ho blokje in de leggen. Vervolgens een cherokee gekocht, blok kaal gemaakt, aanbouwdelen van de wrangler er weer opgezet incl in en uitlaat spruitstuk.  Weer in de wrangler gezet en toen dachten we: starten en lopen. Helaas, dat was niet het geval. Maar ik snap niet waarom, wat vergeten we?

Hij heeft de juiste brandstofdruk, hij vonkt goed, ontsteking staat goed (tenminste, hij kan toch alleen 180 graden verkeerd zitten? ) cps sensor uitgewisseld met een ander had geen effect. Hetzelfde geldt voor bougies, bougiekabels, rotor en verdelerkap.

Het blok zou uit hetzelfde bouwjaar zijn, hij liep ook erg mooi in de cherokee, in de cherokee zat een automaat, in de wrangler een handbak, maar volgens mij moet dat niet uitmaken.

Met uitlezen krijg ik code 33 (das normaal als je geen airco hebt) code 73?? En code 75?? Voor zover ik weet bestaan die helemaal niet? (4x opnieuw uitgelezen en ik kom echt telkens hier op uit, en code 12 en 55, maar dat is natuurlijk ook niet gek)

Heeft iemand enig idee waar we nog naar kunnen kijken?

Ik hoor het graag! 

Gr Emiel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...