Spring naar bijdragen

Hardtop cj 7


de krol
 Share

Recommended Posts

Hallo beste Jeepers

Is er hier iemand die weet wat een Hardtop voor  een cj7 ongeveer waard is tweedehands,ik ben reeds een tijdje op zoek namelijk maar vind nergens ook maar iets van  een richtprijs. Laat maar weten dan beste mensen.

Alvast bedankt en met Grts De Krol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er vorig week een verkocht voor 100€. Was niet gebarsten en ramen waren ok. Was zwart met wat krassen en zonder sleutel voor de klep....  Denk dat je tussen de 100 en 500 mag rekenen afhankelijk van de staat.

 

een kennis van mij verkoopt er een in donker donker blauw gespoten en glad gemaakt. Binnenkant opnieuw wit gespoten. Zeer mooie hardtop 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok EJG en Steven,bedankt voor de info in elk geval. Mijn bericht was een beetje onduidelijk mss,ik zoek er geen maar heb er één staan die weg mag en ik had niet echt een idee wat het zoal waard is,maar nu heb ik toch een idee van de waarde. Mijn HT is zwart,slot op achterklep,is in goede staat ramen en dichtingen zijn goed,er heeft een spoiler achteraan op het dak gestaan vroeger maar is weg nu,de gaten zitten bouten in om af te dichten. De dichting (tussen HT en carroserie) is niet aanwezig,daar was een soort van pasta  tussen gespoten of gesmeerd.

Avast bedankt beste mensen

Grts De Krol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...