Rcroy Geplaatst February 4, 2016 Rapporteren Share Geplaatst February 4, 2016 Na de forumupdate mijn hele topic weg . Korte samenvatting wat de bedoeling is: Oude AMC258 eruit, liep op zich nog goed, maar compresssie ging achteruit gereviseerde AMC258 erin. Kon deze van iemand overnemen die al een revisie had uitgevoerd, maar te kleine zuigers had gemonteerd met allerlei schade tot gevolg. Team Rush upgrade Brakebooster monteren met nieuwe verdeler om te zorgen dat de schijfremmen die ik achter op de AMC20 gemonteerd heb ook remmen. shift linkage van de automaat vervangen door een Ididit shifter cable. Hierna geen problemen meer met stenen tussen linkage klem zetten ed hoop ik. en voor de rest nog alles wat ik zo zal tegenkomen. Plaats gemaakt door de grill te demonteren: En blok eruit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rcroy Geplaatst February 4, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 4, 2016 Gereviseerde AMC 258 weer opgebouwd. Met de nieuwe boring is het nu een 264 (4,3 liter) AMC blauw gespoten: En begonnen met de Team Rush upgrade: Oud naast nieuw: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rcroy Geplaatst February 4, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 4, 2016 En nu shift linkage en oude remverdeler eruit: Deze Ididit shifter kit komt erin: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rcroy Geplaatst February 4, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 4, 2016 Ididit shifter cable zit erin. Was even uitvogelen hoe het beste de "horseshoe" en bracket te plaatsen waren. Tevens een Heavy Duty stuurstang en nieuw lager gemonteerd, Oude stang er lager hadden wel erg veel speling. Lager kon eigenlijk geen lager meer worden genoemd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rcroy Geplaatst February 14, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 14, 2016 Dit weekend weer iets gedaan gekregen. Vrijdag: Was even worstelen om m goed in de motorsteunen en automaatbak te krijgen, maar uiteraard gelukt: Zaterdag dynamo, stuurbekrachtigingpomp, kabels, slangen ed aangesloten: En op zondag de grill en radiator erin: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rcroy Geplaatst February 25, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst February 25, 2016 Ook maar meteen de automaatfilter en olie gewisseld. Was ook weer nodig aan de kleur te zien. En daarna kon ie gestart worden...... 1e poging was mislukt, na een backfire door de weber de onsteking 180 graden gedraaid waarna de motor probleemloos aansloeg . De ontsteking goed ingesteld met de timing light en nu maar wachten tot het 1 maart is om de weg op te gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rcroy Geplaatst March 4, 2016 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 4, 2016 De eerste kilometers zitten er weer op! Ook op APK geweest, maar afgekeurd op knipperlicht (knippert niet als het licht aan is) en achterlichten (branden beide niet op zelfde sterkte). Dus dat nog maar even in orde maken. Wel een lek aan de kachelradiator opgemerkt. Waarschijnlijk door het manouvreren met de slangen het 30 jaar oude ding iets te zwaar belast. Gelukkig was er een goede handleiding online te vinden: Heater core replacement. Bleek alleen de aansluiting op de radiator gescheurd, dus deze met hardsolderen weer in orde gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.