Spring naar bijdragen

Vrijloop Naaf


Recommended Posts

Wat is nu het beste?

 

Orginele hubs welke op de D44 as van een Wagoneer zitten (alleen dekplaat, veer en drivegear) of toch maar gaan voor manual hubs?

 

Op dit moment heb ik een vrijloopnaaf defect, en twijfel of ik wel nieuwe erop zal zetten of gewoon terug zal gaan naar de orginele oplossing zoals deze af fabriek was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb er warn premium hubs opzitten.  ook getwijfeld om het originele systeem te laten zitten.  probleem hiermee is dat je bij een kapotte steeks/kruisje eigenlijk niet meer verder kan (om verdere schade te vermijden)  met een vrijloopnaaf kun je deze uitdraailen, de jeep in achterwiel aandrijving zetten en verder rijden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom vrijloopnaven? Je Jeep gaat toch overal op de trailer mee. Gaat er een keer een kruisje kapot dan komt ie met wat beleid toch nog wel op de kar zonder verdere schade. Blijft een feit dat de zwakste schakel het eerste de geest geeft en dat is nu de vrijloopnaaf die relatief eenvoudig en snel is te vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...