Spring naar bijdragen

Ipod/phone Adapter Voor Standaard Radio


bryancj7
 Share

Recommended Posts

Hello allemaal, na een goede indruk te hebben gekregen van mijn standaard radio en het toch wel lekkere geluid wat daar uit kan komen toch iets te overmoedig geweest en een speaker om zeep geholpen :frusty:. Is gelukkig makkelijk te repareren met een nieuwe foam ring en was een klusje van niks, klinkt weer helemaal top :).

Heeft iemand al ervaring met een iphone/iPod adapter voor de originele radio ? voor ik m ga bestellen................. :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Heeft iemand al ervaring met een iphone/iPod adapter voor de originele radio ? voor ik m ga bestellen................. :)

 

Ja, de PA11-CHR moet je hebben. Simpelweg de beste voor dit model. Laadt netjes je iPod/iPhone op, en je kunt hem via je radio en stuurknoppen besturen. Veel functies zoals afspeellijsten, er zit ook een tulp-ingang op. Je hebt ook goedkopere, maar die doen dit allemaal niet en zijn stukken minder qua geluidskwaliteit. 

Ik heb er in verschillende topics over geschreven, dit is er een van: http://www.jeepforum.nl/topic/24408-rb3-in-combinatie-met-originele-wisselaar/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...