Spring naar bijdragen

Gevraagd Cj-7


mvd1968
 Share

Recommended Posts

Zoek een leuke CJ-7.

 

Liefst van rond 1980 ivm de komende 40 jaars vrijstelling. LPG geen bezwaar. Liefst automaat, V8 prima, V6 ook goed, 

Ik hou niet zo van chroom etc dus dat hoeft niet. Beetje werk is niet erg zolang het maar niet te ingrijpend is.

 

Heb je wat beschikbaar laat het dan weten. Alles op MP, speurders, Autoscout24 en mobile.de heb ik al gezien......

 

Martijn

bewerkt door mvd1968
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoek een leuke CJ-7.

 

Liefst van rond 1980 ivm de komende 40 jaars vrijstelling. LPG geen bezwaar. Liefst automaat, V8 prima, V6 ook goed, 

Ik hou niet zo van chroom etc dus dat hoeft niet. Beetje werk is niet erg zolang het maar niet te ingrijpend is.

 

Heb je wat beschikbaar laat het dan weten. Alles op MP, speurders, Autoscout24 en mobile.de heb ik al gezien......

 

Martijn

 

2 jaar geleden dachten de mensen nog een oldtimer te hebben van 36 jaar die wegenbelasting vrij was.Nu weten ze wel beter.

Dus bj 1980 betekend in 2020 wegenbelasting vrij. Dus nog 4 jaar wachten en geloof me dan staat jou weer wat anders te wachten als ze nu meemaken.

 

Belangrijkste is niet de wegenbelasting vrij maar de staat van de jeep. Ik betaal liever wegenbelasting dan dat ik elk jaar duizenden euro's moet spenderen om alles goed en draaiende te houden.

 

Ik zie op de sites die jij noemt een aantal nette cj's staan en het lijkt nu net of je deze afkeurt om welke reden dan ook. Zijn ze te duur, te mooi, te uitgebreid, te oud, te jong, te dik, te breed, te hoog, kleur niet goed, motor niet goed, uitrusting niet goed, banden te klein, banden te zwart, stoelen te klein, achterbankje ontbreekt, lier te klein, 1 uitlaat ipv 2 uitlaten, weber carb ipv holley enz enz.

 

Beetje meer info kan geen kwaad daar er genoeg op het internet aangeboden wordt waar jij blijkbaar niet naar opzoek bent.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat de toekomst brengt weet ik niet. Ik heb geen glazenbol. Heb mijn eigen landrover ook moeten ombouwen naar benzine dus snap de frustratie en de onzekerheid . Ik gok erop dat ik die 40 jaar blijft.

Ik wil iedergeval aanhangwagen gewicht op het kenteken. Ik verwacht ook niet dat formumleden actief voor mij gaan zoeken Maar hoopte meer op auto's die nog niet te koop stonden. Kreeg de tip om een gevraagd te plaatsen Omdat ik de advertenties al ken en daar zit niets voor mij tussen (te duur , geen aw, te veel chroom, te jong, onzeker qua rdw invoer, te veel technisch werk) dus eigenlijk niet naar mijn zin.....

bewerkt door mvd1968
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat de toekomst brengt weet ik niet. Ik heb geen glazenbol. Heb mijn eigen landrover ook moeten ombouwen naar benzine dus snap de frustratie en de onzekerheid . Ik gok erop dat ik die 40 jaar blijft.

Ik wil iedergeval aanhangwagen gewicht op het kenteken. Ik verwacht ook niet dat formumleden actief voor mij gaan zoeken Maar hoopte meer op auto's die nog niet te koop stonden. Kreeg de tip om een gevraagd te plaatsen Omdat ik de advertenties al ken en daar zit niets voor mij tussen (te duur , geen aw, te veel chroom, te jong, onzeker qua rdw invoer, te veel technisch werk) dus eigenlijk niet naar mijn zin.....

 

Er zullen inderdaad mensen zijn hier op het forum die erover nadenken om hun CJ te verkopen maar door het bouwjaar 1980 of ouder gaat de prijs juist verder omhoog. Hoe dichter bij de 40 jaar hoe hoger de prijs. Tevens denk ik dat de meeste CJ's hier duurder zijn als wat er op het internet aangeboden wordt daar het merendeel beter is onderhouden en verzorgt.

 

Nette prijs met aanh gewicht en zou 2 jaar geleden gerestaureerd zijn.

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/jeep/m927786458-jeep-cj7-1985-rood.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...