Spring naar bijdragen

Kan Het Uconnectsysteem Ook Gpx Bestanden Im- En Exporteren?


GJ_
 Share

Recommended Posts

Ik heb sinds kort een nieuwe (model 2014) Grand Cherokee met een uconnect navigatie er in.

 

Aangezien de auto ook is behangen met USB stekkers en SD slots zou je denken dat er een mogelijkheid moet zijn om .GPX bestanden te im- en exporteren. Ik kan echter niks hier over vinden. Raar want het zou toch te onbenullig voor woorden zijn als je iedere keer dat je een nieuwe auto koopt weer handmatig honderden waypoints opnieuw moet inkloppen.

 

Is er iemand die al wat verder is gekomen dan ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe bevalt de nieuwe GC? :D

Even Googelen leert dat het niet mogelijk is om met de standaard software .gpx files te openen. Mensen die geprobeerd hebben om wat met de firmware te rommelen en er een custom rom op te zetten, hebben het systeem vaak naar de klote geholpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De GC is een geweldig apparaat. Het voelt als een brute auto en hij zit volgepakt met allerlei gadgets.  :D 
Dat het vroeger niet mogelijk was om .gpx files te openen kan ik aannemen, als het met een moderne navigatie niet kan is dat minstens een beetje knullig, zeker als alle mogelijk poorten standaard aanwezig zijn. Maar met de firmware gaan rommelen lijkt me sowieso onverstandig, doen we dus maar niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...