Spring naar bijdragen

Loopt Slecht Op Benzine, Prima Op Gas


marco leunk
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Bij aanschaf had mijn wagoneer enkel een gas tank waarna ik er weer een originele brandstoftank onder heb gezet.

Nu start en loopt de motor super op gas maar op benzine is het niet alles.

Starten op benzine kan wel maar enkel met veel gas geven en stationair lopen wil hij niet, dan slaat hij weer af.

Als ik al rijdend over schakel op benzine dan gaat het wel redelijk maar als ik moet stoppen voor een stoplicht oid dan slaat hij weer af.

Hoe kan ik dit weer goed krijgen?

Kan ik de stationairsproeier verdraaien zonder dat dit gevolgen heeft op de gasafstelling?

Moet de carburateur schoon gemaakt worden?

Ik hoor graag jullie ervaringen omtrent dit probleem.

Groeten,

Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Bij aanschaf had mijn wagoneer enkel een gas tank waarna ik er weer een originele brandstoftank onder heb gezet.

Nu start en loopt de motor super op gas maar op benzine is het niet alles.

Starten op benzine kan wel maar enkel met veel gas geven en stationair lopen wil hij niet, dan slaat hij weer af.

Als ik al rijdend over schakel op benzine dan gaat het wel redelijk maar als ik moet stoppen voor een stoplicht oid dan slaat hij weer af.

Hoe kan ik dit weer goed krijgen?

Kan ik de stationairsproeier verdraaien zonder dat dit gevolgen heeft op de gasafstelling?

Moet de carburateur schoon gemaakt worden?

Ik hoor graag jullie ervaringen omtrent dit probleem.

Groeten,

Marco

Zie hieronder de foto's van de carburateur

post-3640-0-40015400-1417370551_thumb.jppost-3640-0-21505300-1417370601_thumb.jp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn wel meer slangen van de carburateur afgestopt maar ik heb geen idee waar voor ze dienen.

Maar als hij zo mooi op gas loopt dan moet hij zo toch ook op benzine kunnen lopen?

Ik heb ook geen idee hoe lang hij al op gas loopt zonder benzine maar ik kan mij er wel degelijk iets bij voorstellen dat een schoonmaak beurt niet overbodig is.

De brandstofpomp is overigens net nieuw, de oude deed niets meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de auto goed op gas loopt, zegt dat weinig over de situatie op benzine.

Het afgedopte spul kan er voor zorgen dat ie niet lekker loopt op benzine.

Je kunt de juiste setup wel vinden op internet en is niet heel ingewikkeld.

http://oljeep.com/

De kans dat de carburateur de dader is, is wel groot, waarschijnlijk is alles verdroogt door het rijden op gas en nooit op benzine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De carburateur heeft op gas geen enkele functie, alle sproeiers kunnen verstopt zijn of er niet inzitten, dan nog kan hij prima op gas lopen. Inderdaad bij het begin beginnen, schoonmaken kan al veel helpen, maar je moet wel weten wat waarvoor dient.

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...