Spring naar bijdragen

2Setten Volvo Portaal-Assen Voor De Extreme Off-Roader


throttle happy
 Share

Recommended Posts

Ik heb het volgende in de aanbieding:

 

-een standaard set volvo C303 5.89/1 assen+een schijfremmenkit van OMT  met 4 landcruiser remschijven en remklauwen los erbij. =4600 euro

 

-Ik heb ook 6 OMT diepe 16" velgen, nieuwe HD binnenbanden en 5 stuks 36"x12.5" Simex'en voor bij deze set. Dan komt de totaalprijs op =5900 euro

 Ik verkoop de Simex'en niet appart!

 

een standaard set Volvo C303 assen maar in gedemonteerde staat (ik wilde weten hoe deze assen in mekaar zaten  :o)  

met een zelf ontwikkelde schijfremmenkit van nieuwe grote Landcruiser 120 schijven en Wrangler remklauwen met nieuwe remblokken + reserve klauwen en naven + 2 nieuwe homokineet stofhoezen...  =3500 euro

de schijfremmenkit is wel nog niet helemaal af. Maar voor een handige off-roader geen probleem :o

 

Ik heb zelf meer betaald voor deze spullen, dus sorry dat ik niet ga ingaan op lagere biedingen.

 

Een goede vriend van me rijdt nu 2 jaar zonder problemen met deze assen onder zijne zwarte CJ7 V8 met 38" super swampers. vele zullen hem al eens gezien hebben. 

Ik heb hem toen geholpen met deze assen er onder te bouwen en de custom velgen gemaakt.

 

Vriendelijke groeten; Danny

 

0032495408774

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Ik heb het volgende in de aanbieding:

 

-een standaard set volvo C303 5.89/1 assen+een schijfremmenkit van OMT  met 4 landcruiser remschijven en remklauwen los erbij. =4600 euro

 

-Ik heb ook 6 OMT diepe 16" velgen, nieuwe HD binnenbanden en 5 stuks 36"x12.5" Simex'en voor bij deze set. Dan komt de totaalprijs op =5900 euro

 Ik verkoop de Simex'en niet appart!

 

een standaard set Volvo C303 assen maar in gedemonteerde staat (ik wilde weten hoe deze assen in mekaar zaten   :ohmy:)  

met een zelf ontwikkelde schijfremmenkit van nieuwe grote Landcruiser 120 schijven en Wrangler remklauwen met nieuwe remblokken + reserve klauwen en naven + 2 nieuwe homokineet stofhoezen...  =3500 euro

de schijfremmenkit is wel nog niet helemaal af. Maar voor een handige off-roader geen probleem :ohmy:

 

Ik heb zelf meer betaald voor deze spullen, dus sorry dat ik niet ga ingaan op lagere biedingen.

 

Een goede vriend van me rijdt nu 2 jaar zonder problemen met deze assen onder zijne zwarte CJ7 V8 met 38" super swampers. vele zullen hem al eens gezien hebben. 

Ik heb hem toen geholpen met deze assen er onder te bouwen en de custom velgen gemaakt.

 

Vriendelijke groeten; Danny

 

0032495408774

 

Heb pm gestuurd.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...