Spring naar bijdragen

Hoe Hoog Is Hoog Of Te Hoog.... Shit!


Recommended Posts

weet iemand de hoogte verschil.................... :huh:

 

mijn jeep past nu in de garage (en dat wil ik zo houden) hij is 2 hoog een 4 deur's en heeft nu 275x 18 banden (44x10,5 als ik t goed heb)

dit is leuk maar ik wil er eigenlijk 35x12,5 op gooien of 37x 12,5 of 50 op hebben  nu heb ik nog een aantal cm tot de deur (die omhoog gaat) dus t belangrijk om voor

af te weten kom ik er nog in.... en niet later dat zaakje niet past :wacko::frusty:

de deurknop kan ik er nog afhalen scheelt ook weer de centimeters.. weet iemand hoe hoog een jeep is met 2 hoog en dan de desbetreffende banden?

 

en past de garage niet dan kan ik er altijd nog wat anders van laten bouwen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je kwa banden maat 2 inch groter gaat, dus b.v. van 31ers naar 33ers, gaat je dak 1 inch (2,5cm) omhoog.

Tel daar bij op, de eventuele verhoging die je nodig hebt om die 33ers te monteren.

Even een rekenvoorbeeld: Met een 2 inch lift en van 31 naar 33ers gaat het dak van je wagen dus 3 inch (7,5cm) omhoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt van 35ers naar 37ers 2,5cm hoger ongeveer

 

en voor de mensen die het willen weten:

 

JK lange versie  met 4inch verhoging en 37ers met hard top hoogste punt van de grond(achterkant van de hard top dus) 1970mm   met een soft top wordt dit hoger dacht ik binnenkort eens meten dan gaat deze er terug op normaal volgend weekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt van 35ers naar 37ers 2,5cm hoger ongeveer

 

en voor de mensen die het willen weten:

 

JK lange versie  met 4inch verhoging en 37ers met hard top hoogste punt van de grond(achterkant van de hard top dus) 1970mm   met een soft top wordt dit hoger dacht ik binnenkort eens meten dan gaat deze er terug op normaal volgend weekend

 

1970mm ik zal vanavond gaan meten......... :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...