Spring naar bijdragen

Rare Bonk Bij Rechtsaf Slaan


wjkuiper
 Share

Recommended Posts

sinds een paar dagen heb ik een rare bonk (of misschien meer een harde tik) bij het rechts afslaan. op lage snelheid is het minder dan op snelheid. vooral is het te horen als ik eest naar links stuur en dan naar rechts, zoals op rotonde.

 

vanmorgen viel mij op dat het ook hoorbaar is als ik bij mijn werk via de stoep de parkeerplaats op rijdt.

 

het hoort een beetje of het de veer bij de ophanging is, je voelt de tik ook echt door de auto heen.

 

 

jullie een idee?? kan het een wiellager zijn? als ik op een rechte weg naar links/rechts stuur is er niks aan de hand, betreft vooral wat scherpere bochten naar rechts.

 

betreft een jeep wrangler TJ uit 1997

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan er wel met een sleutel bij, maar weet ook niet of die met een moment sleutel vast moet, of gewoon vast. Zaterdag gaat die even de brug op zodat de voor ophanging even los hangt.

 

begint het nu ook steeds meer te doen als ik over een hobbel rij, heb ook wel een beetje het idee of het bij mijn veer links voor vandaan komt.

 

hopelijk zaterdag meer duidelijkheid.

 

toen ik de auto heb laten importeren zijn alle stuurkogel, en de stabilisatie stangen al vervangen, misschien is daar van wel iets los gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...