Spring naar bijdragen

4 Inch Verhoogde Cherokee Xj Met Veel Reserveonderdelen


blazer73
 Share

Recommended Posts

Ik heb de cherokee 4 jaar in bezit, en in die tijd heb ik er veel tijd en geld ingestoken. Vanwege de aankoop van een grand cherokee 5,9 v8 mag deze nu weg, twee van die hokken in de wegenbelasting is me iets teveel. Auto is technisch 100%, wij zijn er drie keer mee naar de franse alpen gereden met een caravan erachter en heeft me nooit laten staan. Heb er ong. een tweede cherokee aan onderdelen bij.

 

De cherokee is een xj 4.0 high output laredo uit 1991, heeft 226.000km gelopen en een apk tot december 2014.

Ik heb hem 4 jaar geleden compleet gestript en alle roestige delen weggeslepen en nieuwe delen in gelast. Is toen compleet getectyleerd in alle hoeken en gaten.

Ook de complete remmerij is toen v.v., nieuwe remklauwen, gegroefde en geboorde remschijven met blokken, handremkabels, remleidingen, remschoenen en cilinders.

Motorisch is hij toen voorzien van nieuwe pakkingen, waterpomp, koelslangen, thermostaat, injectors ultrasoon gereinigd, alle olie en vloeistoffen en filters v.v.

Auto is voorzien van centrale vergrendeling op afstand met twee kastjes, 4 electrische ramen, werkende airco, electrische spiegels.

Het laredo interieur is vervangen door een limited leder interieur met werkende electrische voorstoelen, compleet met lederen deurpanelen en nette hemelbekleding.

De cherokee is 4 inch verhoogd d.m.v. rubicon bladveren achter en schroefveren voor, twee maanden geleden zijn de alle schokbrekers vervangen door skyjackers compleet met de stuurdemper.

Voor de rest is de auto uitgerust met een snorkel, lierbumper met werkende lier, zonneklep met led verlichting, imperial met 4 verstralers met led stadslichtfunctie.

Vier bf goodridge 31x10,5,15 at banden 4000 km oud

 

Wat zit er aan onderdelen bij,

- 4,0 high output motor van 1993 met gereviseerde cilinderkop, nieuwe hydraulische klepstoters, stoterstangen, tuimelaars, high volume oliepomp, koolflow waterpomp, thermostaathuis, thermostaat, trillingsdemper,  looprol, multiriem, enz.

- automatenbak aw4 met np 242 tussenbak dus met permanente 4 wd

- goede dana 30 vooras

- dana 35 achteras met 3,73 overbrenging, arb sper en arb compressor.

- nieuwe grotere radiateur

- verlende rvs remslangen voor en achter, complete nieuwe remset achter, nieuwe remklauwen voor

- rode accel 8mm bougiekabels met verdeelkap, rotor en bougies, oliefilter, luchtfilter, automatenbakfilter

- reserve dynamo, startmotor, krukassensor, brandstofpomp, map sensor, ontsteking, hoofdcomputer, automaatbak computer

- veel interieurdelen

 

Enigste minpuntje is dat de lak dof is en de cruise controle werkt niet, vaccuumpot is defect, hier zit een gebruikte voor bij.

 

a601da35-1021-4c8b-b86e-89c7a378937f.jpg

DSC06097.jpg

DSC06100.jpg

DSC06117.jpg

 

Meer foto's kan ik via de mail versturen.

Prijs voor alles is 3750 euro.

Jeep kan ook zonder onderdelen verkocht worden, of zonder lierbumper, of met andere banden. Alles is bespreekbaar.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...