Spring naar bijdragen

AB van de centrale vergredeling


sirius48e
 Share

Recommended Posts

En weer went ik mij tot dit forum voor raad/daad,

vanochtend deed mijn XJ het geheel niet meer. Geen electriek alsof de accu er niet meer in zat. ANWB er bij en deze heeft de negatieve pool schoon gemaakt waarna alles weer OK is.

Behalve een (1) ding. En dat is de afstandsbediening van de Centrale Vergredeling. Die doet het opeens niet meer. Als ik de CV bedien met de knop op de LV deur, dan werkt het gewoon. Het is alleen lastig dat de AB het niet meer doet.

En, het zou wel een bizar toeval zijn als het niets met het accu-probleem te maken zo hebben.

Het led-je van de AB doet het gewoon als ik op een knopje druk.

Iemand een idee???

mvgr

Alexander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal niet... maar misschien heeft het systeem enkele uren zonder stroom gestaan en is de info verloren gegaan.

Een accu wisselen duurt niet zo lang, soms staan dan zelfs de zenders nog in je radio.... Na een half uur zonder stroom zijn die zenders er bij mijn radio echter wel uit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Aug 20 2005, 20:57

Normaal niet... maar misschien heeft het systeem enkele uren zonder stroom gestaan en is de info verloren gegaan. 

Een accu wisselen duurt niet zo lang, soms staan dan zelfs de zenders nog in je radio.... Na een half uur zonder stroom zijn die zenders er bij mijn radio echter wel uit...

<div align="right">

Ik heb vandaag mijn YJ enkele uren zonder stroom gehad (wegens laswerkzaamheden) en de radiozenders en versterker instellingen stonden nog steeds goed, nu weet ik alleen niet of de back up power in de radio zit of in de auto zelf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't was ff zoeken, maar zo zou het moeten:

Originally posted by www.thejeep.com

PROGRAM INSTRUCTIONS JEEP 2 BUTTON REMOTES

   

Up to 4 transmitters can be programmed into the receiver at any given time.

All transmitters to be used on a vehicle must be programmed during this procedure.

(1) Open the driver’s door and leave it open during the programming process.

(2) Move the mechanical door lock lever on the driver’s door to the LOCK position.

(3) Insert the ignition key and turn it to the RUN position. (Do not start the vehicle.)

(4) After turning the ignition key to the Run position aim the transmitter at the receiver and press the LOCK (right) button for 5 seconds. Once the receiver accepts the programming the door will unlock.

Move to Step 5 If you have more than one transmitter you are going to use with this vehicle. Move to Step 6 If only one Jeep remote is used.

(5) If additional transmitters are to be used on the vehicle each must be programmed during the programming sequence. (Up to 4 transmitters can be programmed to a vehicle) To program additional transmitters: Return the mechanical door lock lever on the driver’s door to the LOCK position and aim the next transmitter at the receiver and press the LOCK (right) button for 5 seconds. Again when the receiver accepts the programming the door will unlock. Repeat step 5 until all transmitters have been programmed.

(6) When all transmitters have been programmed to the receiver, the ignition must be turned off and back on within 20 seconds after programming the last transmitter. When this is done, only the transmitters that were programmed to the vehicle during this procedure will operate the locks.

HIER is de vindplaats.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas, helaas. Het werkt niet.

Ik weet ook waarom. Mijn orginele 'keyless-entry-receiver-unit' is helemaal niet in gebruik. Er zit zo'n no-brand unit voor in de plaats. Knutsel/prutswerk van de vorige eigenaar zeg maar.

Het is nu een kansloze toestand geworden omdat van die no-brand unit natuurlijk geen documentatie is. Helaas ook geen kapotte zekering. Daar hoopte ik eigenlijk op.

Maar goed. Ik ga toch maar de boel doormeten. Wie weet krijg ik nog een briliante ingeving.

Weet iemand waar/wie nog zo'n transmitter/receiver unit heeft?? van een 1992 Cherokee. De orginele bedrading zit er namelijk nog wel. Wellicht kan ik mijn auto nog 'orgineler' maken met een echte Jeep unit smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by sirius48e@Aug 21 2005, 18:03

maar, hoe doe je dit dan??

<div align="right">

Maar een idee hoor ,, ken het ab tje niet gewoon kapot zijn ,ook als lampje brand???

is bij mij ook zo huh.gif

Misschien een printje in ab tje, onderbroken oid. smile.gifohmy.gifwink.gif

Zou zo maar eens kunnen , zeg maar eens iets happy.gifph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...