Spring naar bijdragen

Dashboard Verwijderen


thezeeuw
 Share

Recommended Posts

Hoe verwijder ik het dashboard-deel in het midden waar de 2 ventilatieroosters in zitten en/of dat deel erachter (bij de voorruit)?

 

Nu loopt precies daartussenin het snoertje van de parrot, en die wil ik eruit hebben, maar bij voorkeur heel, dus zonder snoertje doorknippen.

 

Groets,

Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat deel erachter bij de voorruit; de rubberen dopjes op de handvaten bij het raam (2 stuks per kant) eruit trekken. en de torx schroefjes erachter open draaien. Vervolgens beide kanten (gehele paneel incl handvaten) naar boven trekken, en vervolgens kun je dat plastic ding bij het raam omhoog klikken.

Dat ding in het midden waar de 2 ronde ventilatieroosters in zitten is wat lastiger. Wat makkelijker is, is om de middenframe eruit te halen, dan kun je met je hand tot de plastic ding bij het raam komen wat ik hierboven vertelde. Uit mijn hoofd gezegd 1 schroefje in het vakje naast de 12V aansluiting, en je kunt de chrome frame van onder compleet naar voren trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...