Spring naar bijdragen

Jeep Bedrijfsauto Gezocht


Esken
 Share

Recommended Posts

Beste mensen ik ben verliefd geworden op een jeep cherokee diesel uit 1986, hij zag er heel stoer uit en was iets verhoogd, maar helaas verkocht voor ik een bod kon doen.

Wil hem graag gebruiken voor mijn werk als zzper als installateur

Weet iemand waar ik moet zijn om zoiets voor een betaalbaar prijsje kan vinden, of is zelf invoeren te adviseren?

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Esken

 

Ik heb een Cherokee 4,0 verhoogd met 31x10,5x15 op LPG te koop.

Voor foto's effe kijken op autobedrijfvanbree.

Deze is als ZZPer bijtellingsvriendelijk te rijden.

 

Een grijs kenteken grand cherokee 5,2 op LPG komt binnenkort binnen, deze is niet verhoogd met standaard bandenmaat.

 

Ivo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ivo,

Dat is zeker een mooi ding die je aanbied!

Echter denk ik niet dat deze helemaal geschikt is voor mij, heb toch de voorkeur voor een met een lichtere motor en het liefst een 3 deurs waar geen ramen achter zij zitten.

Dus de zoektocht gaat nog even door:)

Bedankt voor jou reactie!

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ivo, Dat is zeker een mooi ding die je aanbied! Echter denk ik niet dat deze helemaal geschikt is voor mij, heb toch de voorkeur voor een met een lichtere motor en het liefst een 3 deurs waar geen ramen achter zij zitten. Dus de zoektocht gaat nog even door:) Bedankt voor jou reactie! Groet

 

De kans dat jij een 3 deurs diesel vindt uit 1986 is heel klein hoor. Deze die te koop stond was redelijk uniek want 3 deurs uitvoering zijn niet zoveel verkocht.

 

Wil jij perse 1 van 1986 of mag het er ook 1 zijn van 1990 ofzo? Je weet dat je gewoon volle pond moet betalen he voor een diesel en dat ze niet meer MRB vrij zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt voor een zzp'er weinig uit, dan kan de auto op de zaak.

Wat van belang is is de leeftijd van minimaal 15 jaar i.v.m. de bijtelling (dagwaarde i.p.v. cataloguswaarde), en dat de auto volledig voldoet aan de grijs kenteken eisen die de belastingdienst stelt.

Let alleen wel even op de jaarlijkse btw-aftrek voor priv

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maakt voor een zzp'er weinig uit, dan kan de auto op de zaak.

Wat van belang is is de leeftijd van minimaal 15 jaar i.v.m. de bijtelling (dagwaarde i.p.v. cataloguswaarde), en dat de auto volledig voldoet aan de grijs kenteken eisen die de belastingdienst stelt.

Let alleen wel even op de jaarlijkse btw-aftrek voor priv

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De sigaar uit eigen koker begint pas als de belastingdienst geweest is, voor die tijd rook je deels mee uit de koker van de belastingdienst.

 

Ik kan gelukkig niet in zijn portemonee kijken, maar kan wel goed zijn posten lezen. (diesel, grijs kenteken)

En doordat ik zelf ook zzp'er ben begrijp ik ook precies wat de bedoeling is en aan welke geldboompjes er geschud moet worden om fiscaal aantrekkelijk te kunnen rijden tegen lage investeringskosten.

Heb zelf een 5-jarige Transit met verklaring uitsluitend zakelijk gebruik, en daarnaast een 21-jarige Daihatsu Rocky TDI voor gemengd zakelijk/priv

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...