Spring naar bijdragen

benzine meter


Recommended Posts

hoi

ik zal me eerst eens voorstellen;

ik ben wim hollander en kom uit zwijndrecht ben sinds een half jaar in het bezit van een grand chrokee uit 93 .

het is voor mij de miskoop van de eeuw ,maar na wat reparaties rijd hij weer als een tierelier.alleen ...........

stond ik vorige week met pech langs de weg,hij deed t (alweer) niet meer.

anwb gebeld en die constateerde na 1 minuut dat de tank leeg was.

dom natuurlijk .....

maar die meter stond nog op 3 kwart vol dus eigenlijk nooit bij stilgestaan dat die kapot zou kunnen zijn.

maar nou komt de vraag;

is dat zelf te doen ?of moet ik daarvoor naar een garage?

btw als ik m volgegooid heb geeft hij wel vol aan , maar bij 3 kwart blijft hij hangen en geef ook af en toe weer vol aan.

alvast bedankt,

groete wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je vervangend vervoer hebt en een klein beetje technisch inzicht raad ik aan het zelf te doen, bespaard geld en neemt angst weg om domweg iets uit elkaar te trekken, eens moet de eerste keer zijn. als je er echt niet uit komt zijn er op het forum of in de buurt vast wel bevriende Jeepers die in ruil voor (drankje naar keuze) vast wel een middagje willen helpen..

**EDIT::

Kun je meteen het nog niet bij het sleuteld zelf: vervangen voor JA wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Pullie@Aug 20 2005, 21:04

als je vervangend vervoer hebt en een klein beetje technisch inzicht raad ik aan het zelf te doen, bespaard geld en neemt angst weg om domweg iets uit elkaar te trekken, eens moet de eerste keer zijn. als je er echt niet uit komt zijn er op het forum of in de buurt vast wel bevriende Jeepers die in ruil voor (drankje naar keuze) vast wel een middagje willen helpen..

**EDIT::

Kun je meteen het nog niet bij het sleuteld zelf:  vervangen voor JA wink.gif <div align="right">

hehe,zal wel willen ,maar weet niet waar ik moet beginnen

neem aan dat ik de trekhaak eraf moet halen en dan op een of andere manier die tank eruit , en dan die tank open,kan me alleen niet voorstellen hoe dat moet.

bestaat de tank uit 2 delen,die je zo van elkaar moet kunnen scheiden?

en dan die meter, die blijft waarschijnlijk ergens aan vast hangen zo niet nieuwe meter erin?

klinkt allemaal simpel ,toch?

alleen heb ik geen brug of van die oprij dingen (heb jij die eelco?)

groete wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...