Spring naar bijdragen

Even Voorstellen En Vraagje


Recommended Posts

Hallo allen,

 

Mijn naam is Robbert, 28 jaar en heb gisteren mijn eerste jeep GC 1997 5.2 V8 gekocht.

Ik woon in de buurt van Rotterdam.

Auto rijdt super alleen achteras maakt wat geluid, maar dat was bekend.

Wel een probleem; Toen ik weg reed, deed de auto het super op benzine en lpg.

Na een 10 minuten moest ik tanken, dus auto uitgezet. Daarna startte de auto wel weer, maar liep opeens niet meer op lpg..

Wel op benzine, maar zodra ik de schakelaar omzet valt de motor uit. Lampjes van de schakelaar branden wel even als ik hem overzet op gas. Nou ben ik zelf (nog) niet technisch, dus vandaar vraag ik jullie hulp..

Voor het tanken deed hij het goed..

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

Groet Robbert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, dat heb ik geprobeerd. Maakt niet uit hoeveel gas ik geef, hij valt toch stil. Zal even kijken wat voor installatie het is. (ben nu niet bij de auto)

Wat betreft dat geluid bij de as; het is alleen als ik rechtdoor rijdt vanaf 10 km\h tot ong. 80km/h. Als ik op de snelweg rijdt hoor ik het niet. Misschien komt dat door het omgevingsgeluid. Maar het lijkt het ergste bij 50/60 km/h.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Heb de kleppen beide getest, en ze werken. Nou kwam ik er ook achter dat alles gewoon werkt na een nachtje droog gestaan te hebben.

Toen ik ging rijden op een vochtige weg viel hij na een tijdje uit.

Dus ik denk dat het door het vocht komt... Iemand idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm... dat is raar.

 

Wat bedoel je met een 'vochtige weg' ?  Waar kan het vocht dan binnendringen in je gasinstallatie ?

 

Misschien is het gewoon toeval en het kan ook te maken hebben met opwarming/afkoeling of trilling ergens...

 

Begin eens met alle verbindingen te checken van de gas-stuureenheid.  Checken op oxidatie, slecht contact en eventuele kabelbreuken, wat moeilijk te zien is.

 

Lijkt me wel een electrisch probleem misschien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...