schneiders Geplaatst November 28, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 28, 2013 De 2.5 van de TJ van gaat eruit en de 4.0 HO uit een ZJ van 94 gaat erin met automaatbak, nou is dit al vaak gedaan en hebben we de meeste dingen al wel uitgevogeld, alleen het bijtrekken van de twee extra injectoren en aansluitingen op de computer van de bestaande TJ 2.5 computer is nog een uitdaging, Iemand ervaring mee? Alle tips en ervaringen zijn welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris Geplaatst November 28, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 28, 2013 Sickboy had het pas nog gedaan geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kenzo Geplaatst November 29, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2013 Weet niet of het gelijk is aan een YJ 2.5 maar hierbij heb ik het gedaan (kabelboom van een 2.5 gebruikt en extra injectoren bijgeplaatst voor 4.0) http://www.jeepforum.nl/topic/19091-kenzos-yj/?p=263009 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schneiders Geplaatst November 29, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2013 Het is een 2.5 high output, dus dat zal wel hetzelfde zijn als van de Yj 2.5 . Ik vraag me alleen af waar de extra draden op aan te sluiten, is de computer voorbereid op twee extra injectoren, met andere woorden zijn er twee ongebruikte aansluitingen op de computer van de 2.5? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kenzo Geplaatst November 29, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2013 Nee, je zult de pcm van een 4.0 moeten gebruiken en in de manual vergelijken welke 2 aansluitingen voor injector 5 en 6 zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sickboy Geplaatst November 29, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 29, 2013 Je heb wel de fsm nodig dan weet je hoe en wat. Download hier: http://www.jeepforum.nl/topic/27147-fsm-full-sized-manual-xj-1997/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjikita Geplaatst November 30, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 30, 2013 Waarom er niet meteen een 5.9 erin, die ombouw doet Mark van (vroeger B&S) veel Hebbie meteen een V8 met meer vermogen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
schneiders Geplaatst November 30, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 30, 2013 Ik heb een V 8 in de Chief, leuke motor voor de hobby, maar de 6 clinder 4.0 lijn vind ik de meer betrouwbare en duurzame krachtbron. Het is natuurlijk mijn mening en geen feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.