Spring naar bijdragen

Winch Selenoides


Recommended Posts

Dit weekend begonnen met de demontage van de winch uit de cj. De brandschade is groot en ik weet niet zeker als ik die volledig zal herbouwen. Een nieuwe is mss goedkoper, maar dan mis ik alle fun van het herbouwen ;-)

De relaiskast is volledig uitgebrand en verwrongen. Ik vrees dat ook de isolatie van de motorwindingen als gevolg van de grote hitte gesmolten is, al is dat nog niet direct te zien. Ik zal later de rotor uit de behuizing halen om dat te checken.

 

post-6445-0-04073500-1385425459_thumb.jp  post-6445-0-11371400-1385425463_thumb.jp  post-6445-0-41440700-1385425465_thumb.jp

 

Mijn eerste vraag gaat over de selenoiden. Ik dacht aan een albright relais of een Tmax boomer box, dan heb ik gelijk een (draadloze) bediending en hoef ik  geen in cab control meer te installeren. Is die boomer box goed? Heeft iemand daar ervaring mee?

 

 

De tweede vraag is welke motor ga ik monteren. Ik dacht aan een BOW maar dan loopt de prijs op. Zijn er (goredkopere) alternatieven voor deze motor?

300 voor de BOW en 150

bewerkt door wimbo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...