Spring naar bijdragen

Psv-Vitesse !!!!!!!!!!!&#3


Gast Ed4wd01
 Share

Recommended Posts

hahaha..smakelijk topic laugh.gif

Maar helaas heren en dame, gewoon weer even de werkelijkheid inademen en je best doen de huidige stand van de HCE voor de geest te halen.

Zou er misschien een geldige reden zijn dat de zwart-gelen op het randje van degraderen zitten met maar 2 (ja twee) gewonnen wedstrijden tot nu toe?

Komaan, doe gewoon gezellig komende zaterdag en laat je niet gek maken door emotionele toestanden dat dit dè ommekeer zou zijn waar Vitas op wacht. Die komt vast nog wel dit jaar....september? wink.gif

Wat betreft rellen...ach ach ach...de laatste jaren is hier niets/niks/noppes/nada gebeurd door het (bijna) perfecte systeem wat de heren achter de bekende bureau's bedachten. Geen relschopper in de buurt van het ztadion (meldingsplicht of gewoon achter tralies) en de supporters van de uitspelende ploeg zijn meestal al bij de poorten van het stadion met knikkende knietjes in staat het PSV clublied te spellen omdat ze weten wat hun ploeg die avond te wachten staat. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lekker belangrijk...

11 teveel verdienende kinderen die bij 11 andere teveel verdienende kinderen een balletje tussen drie palen door probeerd te trappen.. laugh.giflaugh.gif

er komt geeneens modder bij kijken..mij te saai... sad.gif

en de volgende dag heeft iedereen het altijd over het zelfde..het afgekeurde doelpunt,die blinde scheids en de afschuwelijke rellen achteraf...

lekker afwisselend.. tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(had al een heel verhaal klaar als antwoord op komende redeneringen....najah)

Ik had geen zin om te reageren. wink.gif

Ik was te druk met mijn kiespijn het afgelopen weekend.

Vanmorgen nog ff wortelkanaal behandeling gehad om de pijn te verlichten.

Tot nu toe merk ik daar nog nix van. wacko.gif

Zo nu eerst een Bruffenetje 600mg. sleep.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee jo ze waren te druk met andere dingen..........in een grijs kenteken kan geen kinder stoeltje hoor laugh.giflaugh.gif

Greetz edwin

btw HET WAS NIET VERDIEND, Lekker lang doorspelen in blessure tijd en een hands bal???????? lijkt lucky amsterdam wel.....kost dat nou zo'n scheids

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...