Spring naar bijdragen

Carterpan Pakking....


Gumy
 Share

Recommended Posts

Ik zit met de volgende uitdaging...

 

Afgelopen weekend heb ik de achterste krukaskeering van mijn cj5 (amc 304v8) vervangen. Daarbij heb ik meteen een nieuwe pakkingset gebruikt voor de carterpan. Echterrrrrr er blijft olie uitlopen...? Nu heb ik 'm inmiddels 2x opnieuw geplaatst, maar het probleem blijft.. Het lijkt erop, dat als ik de boutjes van de carterpan aandraai (handvast) dat de kurken pakking er tussenuit wordt gedrukt. Iemand tips? Ik denk er nu aan om alles er weer onderuit te halen en dicht 'te kitten' met vloeibare pakking..... :unsure:

 

Gr Gunther

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had hetzelfde probleem...... Na drie mislukte pogingen de kurken pakking met een klein beetje vloeibare pakking op de carterpan geplakt. 

De volgende dag een beetje vloeibare pakking op de onderzijde van het blok aangebracht en het spul tegen elkaar geschroefd.

Ok....

 

Ik heb de kurkenpakking tegen het blok geplakt...anders kwam ik niet uit met de rubberen pakkingen aan de korte zijden van de carterpan.. Ik zal alles er maar weer eens afhalen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...