Spring naar bijdragen

Tj Verhogen En Wielen


Recommended Posts

Ben nog steeds bezig met bepalen welke stap ik neem. Kan iemand mij  vertellen wat voor assen er onder mijn standaard TJ van 1998 zitten? Ik denk op basis van wat ik heb gelezen Dana 30 en Dana 35. Of heb ik dat mis? Ik wil R&P 4:88 aanschaffen en door Siert laten installeren. Wat is het beste en goedkoopste adres om deze R&P + master install kit aan te schaffen?

 

Hieruit kunnen jullie opmaken dat ik toch voor de 35-ers ga. En stap voor stap de Jeep eerst voor voornamelijk straatgebruik ga opbouwen.

 

Waarom niet alles door 1 persoon/bedrijf laten aanschaffen en installeren? Als je iets koopt bij de 1 en laat inbouwen door een ander krijg je niet meer garantie als tot aan de deur.

 

Tevens moet je gewoon eerst gaan genieten van de jeep en niet gaan dromen over van alles en nog wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom niet alles door 1 persoon/bedrijf laten aanschaffen en installeren? Als je iets koopt bij de 1 en laat inbouwen door een ander krijg je niet meer garantie als tot aan de deur.

 

Tevens moet je gewoon eerst gaan genieten van de jeep en niet gaan dromen over van alles en nog wat.

Een dromer ben ik niet, wel een doener die zich graag van goed advies laat voorzien. De Jeep rij ik nu enkele maanden en ik geniet. Maar ook is het tijd op te gaan (ver)bouwen. Ik heb al een totaalprijs bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wel een doener die zich graag van goed advies laat voorzien.

 

Dan heb ik goed advies voor jou. Laat die 4.88 lekker zitten. Is niks voor op de straat.

 

Je schakelt straks 3 a 4 keer om uiteindelijk 100 km per uur te rijden en dan kom je erachter dat het verbruik ook ineens 1 op 5 is geworden als je geluk hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Viel niet mee, maar dat doet het nooit........... is 500 meer dan ik had verwacht/zou willen :dry:

 

Jij gaf aan dat je nieuw was. Hoe kan je dan verwachten/willen dat iets 500 euro goedkoper is?

 

De prijzen zijn niet goedkoop en voor dat je het weet zit je 1250 euro per as voor het uitbouwen/inbouwen en nieuwe R&P met toebehoren.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...