Spring naar bijdragen

Orginele Radio Xj Vervangen; Hoe Zit Het Met De Amp?


Recommended Posts

M?gge! Ik wil de orginele radio van mijn XJ '97 vervangen door een "regulier" 1 din ding en heb inmiddels inbouwraam en ISO verloop besteld.

Echter, onder mijn achterbank zit een fabrieks amp. Heeft iemand enig idee of dat goed gaat? Of moet ik daar wat extra dingen voor doen?

Ik kan me voorstellen dat zo'n amp 4x50w op line in niet leuk vindt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf de versterker er tussenuit gehaald, dat klinkt een stuk beter.

 

Om de draden door te verbinden heb ik de versterker opgeofferd. Ik heb de contrastekkers er uit gehaald en deze met elkaar verbonden.

 

Kleuren (althans in een 99)

 

Versterker Stekker 1                                    Versterker Stekker 2     
                    
Lblauw-Zart      Speaker Links Voor -           Bruin-Rood    Speaker Links Voor -
Lblauw-Rood    Speaker Links Voor +          Groen            Speaker Links Voor +
Lgroen-Rood    Speaker Rechts Voor -        Blauw-Rood    Speaker Rechts Voor -
Groen               Speaker Rechts Voor +       Paars            Speaker Rechts Voor +
Wit-Zwart          Speaker Links Achter -        Bruin-Lblauw    Speaker Links Achter -
Wit-Tan             Speaker Links Achter +       Bruin-Geel    Speaker Links Achter +
Tan-Zwart          Speaker Rechts Achter -    Blauw-Oranje    Speaker Rechts Achter -
Tan-Rood          Speaker Rechts Achter +   Blauw-Wit    Speaker Rechts Achter +
Paars                12v                                     Groen-Rood    Remote
Paars                12v                
Zwart                 Massa                
Zwart                Massa                

 

bewerkt door heydtos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...