Spring naar bijdragen

Welke Automaat Achter Een V8


jeep power
 Share

Recommended Posts

weet er iemand welke automaatbak je het beste kunt gebruiken voor achter een chevy 350 vortec 5.7l v8 en die er op past met niet al te veel aanpasingen

er moet ook een dana 300 tussenbak op kunnen en niet te veel electronica erop want de jeep word bina alleen gebruikt voor wedstrijden te rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet er iemand welke automaatbak je het beste kunt gebruiken voor achter een chevy 350 vortec 5.7l v8 en die er op past met niet al te veel aanpasingen

er moet ook een dana 300 tussenbak op kunnen en niet te veel electronica erop want de jeep word bina alleen gebruikt voor wedstrijden te rijden

 

De dana 300 is een 23 spline tussenbak. Je automaat of handbak moet dat dus ook zijn of je moet gebruik gaan maken van een adapter tussen de automaat en dana 300 in. Hou er rekening mee dat die adapters al gauw 500 dollar of meer kosten en heb je wel een automaat met een 23 spline output dan bestaat de kans dat deze weer niet past achter je 5.7 vortec. Dan zal je daar weer een adapter tussen moeten plaatsen.

 

Waarom ga je niet voor een handbak? Die hebben een betere gearing voor het terreinrijden en minder kwetsbare zaken.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dana 300 is een 23 spline tussenbak. Je automaat of handbak moet dat dus ook zijn of je moet gebruik gaan maken van een adapter tussen de automaat en dana 300 in. Hou er rekening mee dat die adapters al gauw 500 dollar of meer kosten en heb je wel een automaat met een 23 spline output dan bestaat de kans dat deze weer niet past achter je 5.7 vortec. Dan zal je daar weer een adapter tussen moeten plaatsen.

 

Waarom ga je niet voor een handbak? die hebben een betere gearing voor het terreinrijden en minder kwetsbare zaken.

ja een handbak rijd niet echt fijn met het challenge rijden dan is een automaat wat geschikter.

want als ik ga kijken hoe de gebroeders maas rijden of kees peters en marco geertst die alle 3 met een automaat rijden dan word het een stuk makkelijke om de proeven te rijden als je niet hoeft te schakelen en koppelen

bewerkt door jeep power
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi

als je gaat voor een th400 automaat

heb ik nog wel een adaptor voor je naar dana300

 

is een adaptor plaat met een uitgaande as is een korte versie

gebruik deze ook onder mijn  jeep cj7 met amc 360 th400 met dana tussenbak

 

scoob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi

als je gaat voor een th400 automaat

heb ik nog wel een adaptor voor je naar dana300

 

is een adaptor plaat met een uitgaande as is een korte versie

gebruik deze ook onder mijn  jeep cj7 met amc 360 th400 met dana tussenbak

 

scoob

oke en wat moet die adaptor nog kosten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi

heb er zelf 350 euro voor betaald dat wil ik ervoor hebben

 

ben alleen van vanavond tot 20-5 weg ga weer  vissen  in Ierland

 

heb evt ook nog wel een goede amc 360 blok en een th400 over  zonder tussen bak

 

scoob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...