Spring naar bijdragen

Een Goede Amc 360 Gezocht


Marco Fennema
 Share

Recommended Posts

Binnenkort verwacht ik een offerte voor een revisie. Gelijkertijd komt Weekers met zijn definitieve voorstel. Zeer tegen mijn zin maar mogelijk dat ik dus niet verder moet investeren in de Jeep. Ik ga dan de Jeep preparen voor Off Road. En zoek dan een gebruikt maar goed blok die ik zelf opfris. Dus geen lagerschade of vastloper. Ik "moet" de compressie kunnen testen. Nog mooier is als iemand zijn wagen in onderdelen gaat verkopen en de motor nog draaiend is te testen.

Marco

06-41371232

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi Jacob,

Ik heb die van 2000 op de foto bekeken maar als je ziet hoe het blok gespoten is dan heb ik twijfels of ook de aandacht gegeven is mbt al die gekke AMC revisie eisen. Daarbij heb ik net voordat ik de adv zag de offerte een ok gegeven aan Post en Dros. Die tweede adv uit Brussel, daar had ik wel een gok op durven nemen, daar had ik dan alle lagers en veren vervangen. Maar ik ben nu 3500 kwijt aan mijn revisie bij Post en Dros. Krukas en cilinders worden ge(lijn)boord, kop lpg klaar gemaakt etc. Ik blijf dit jaar LPG rijden en dan in 2014 LPG eruit. Ik zit nu te zoeken naar de mogelijkheden van de modellen van Jeep waar de amc 360 in kan welke volgend jaar 40 zijn. Daar zet ik dan de motor en LPG installatie over. De Wagoneer zelf kan vrees ik de sloop op. Kenteken is van 84, model 87. Baal wel, voor dikke 12000 in body en chassis geinvesteerd. Maar ja, ben niet de enige. Zelf vind ik de J20 erg mooi. Helaas is het chassis anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...