Spring naar bijdragen

Bouten Beugels Achterbankje Tj & Gordels Achter Zonder Bank


Recommended Posts

Aaarghhhh, ben de afgelopen 2 weken al bezig de bouten van de beugels van het achterbankje los te krijgen zodat de hond meer ruimte heeft, ik een opbergkist met slot achter de voorstoelen kan maken, maar als er een keer meer mensen mee moeten wel het bankje terug zou kunnen zetten. Steeds de bouten een stukje los, inspuiten, weer terug draaien, stukje verder los, inspuiten, terugdraaien tot ik vandaag heb geprobeerd ze het laatste stukje eruit te draaien. Resultaat :huh:  :D  :Dbankje eruit maar vier bouten afgebroken. Nu kan ik ze uitboren natuurlijk maar ik vroeg me af waar ze uitkomen? Als ik zo een beetje kijk en meet komen ze in de chasisbalken uit? ik kan ze van de onderkant nergens vinden, kan ik iets beschadigen met uitboren. Ik weet niet hoe ze daar voor de APK eventueel naar kijken maar is een paar draadeinden acceptabel?

 

Tevens hoe zit het met de gordels achterin moeten die eruit voor de APK als er ook geen achterbankje inzit?

 

thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal zitten de bouten gedraaid in een blokje wat op/aan het plaatwerk zit gelast. Uitboren en opnieuw tappen moet afdoende zijn om de bank er weer deugdelijk in te bevestigen. Je kan met de bouten die niet afgebroken zijn bepalen welke schroefdraad er is gebruikt.

 

Gordels hoeven er niet uit als de bank niet aanwezig is, moeten er wel in als de bank wel aanwezig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...