jeep power Geplaatst April 26, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 26, 2013 (bewerkt) wij willen in onze challenge wrangler yj een v8 leggen maar weten niet echt goed wat voor v8 je daar nu het beste voor kunt gebruiken ? wij willen met een 727tf automaat gaan rijden en wij rijden voornamelijk alleen een challenge wedstrijden het zijn geen snelheids challenge,s maar je moet wel af en toe genoeg power hebben en redelijke makkelijke kwa electronica en niet al te duur in aanschaf . iemand ideeen April 26, 2013 bewerkt door jeep power Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst April 27, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 27, 2013 350tbi met th350 automaatlow budget en ijzersterkkijk eens op affordable fuel injection. ik heb zo'n kit op mijn motor en dat marcheert super! als je een tf727 wilt gebruiken zou ik een 5.2 of 5.9 uit een grand of dodge gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PepijnS Geplaatst April 27, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 27, 2013 net terug uit de kroeg, 15 kilkenies, en dus eigenlijk helemaal niet meer op internet moeten zittend. Zeg ik een crate HEMI V8................ :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo Geplaatst April 28, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 28, 2013 V8 motoren zat en ook voordelig aan te komen. ZJ V8 zijn prima te monteren maar ook chevy 350 waar al TBI op zit zijn voor redelijk geld uit te halen. Ik heb er zelf een YJ gebouwd en heb wat geholpen bij een andere YJ, beide automaat. Er zitten grote verschillen in de lengte van automaatbakken en dat is wel wat om rekening mee te houden. In mijn auto zat een TH400 en deze is ca 28cm korter dan een een 5,2 setje uit een ZJ. Je komt dan in de problemen met de lengte van de achterste aandrijfas. Er moet een as van minimaal 45cm onderkunnen wil je een beetje kunnen flexen zelfs met dubbelkruis aan de tussenbak. Er zijn bakken die te locken zijn in elke versnelling waardoor deze veel minder snel warm lopen,, weet zo niet meer precies welke maar dat kan ik wel voor je uit zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst April 29, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 29, 2013 V8 motoren zat en ook voordelig aan te komen.ZJ V8 zijn prima te monteren maar ook chevy 350 waar al TBI op zit zijn voor redelijk geld uit te halen. Ik heb er zelf een YJ gebouwd en heb wat geholpen bij een andere YJ, beide automaat. Er zitten grote verschillen in de lengte van automaatbakken en dat is wel wat om rekening mee te houden. In mijn auto zat een TH400 en deze is ca 28cm korter dan een een 5,2 setje uit een ZJ. Je komt dan in de problemen met de lengte van de achterste aandrijfas. Er moet een as van minimaal 45cm onderkunnen wil je een beetje kunnen flexen zelfs met dubbelkruis aan de tussenbak. Er zijn bakken die te locken zijn in elke versnelling waardoor deze veel minder snel warm lopen,, weet zo niet meer precies welke maar dat kan ik wel voor je uit zoeken. iedereen bedankt voor de info maar uit wat voor auto komt zo.n 350 tbi en ivo zou je dat eens voor mij willen checken dat van die bakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
puppy Geplaatst April 29, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 29, 2013 350 tbi zit in blazer, chevy vans, silverado's,... die in de silverado hebben minder vermogen. een vortec is natuurlijk nog beter voor automaat. th350, zou ze wel versterken. anders th400 of 4l60e met manual valve body Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst April 29, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 29, 2013 350 tbi zit in blazer, chevy vans, silverado's,...die in de silverado hebben minder vermogen. een vortec is natuurlijk nog beter voor automaat. th350, zou ze wel versterken. anders th400 of 4l60e met manual valve body dankje puppy maar die 350 vortec is dat een 5.7l? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo Geplaatst April 29, 2013 Rapporteren Share Geplaatst April 29, 2013 http://www.hotrodders.com/forum/700r4-lock-up-confusion-162403.html Hier staat verhaal van ombouw zodat je de bak in 2,3 en 4 kan locken. Deze bak zit achter een 350 tbi uit een Chevrolet K1500 uit ca 1990. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeep power Geplaatst April 29, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 29, 2013 http://www.hotrodders.com/forum/700r4-lock-up-confusion-162403.html Hier staat verhaal van ombouw zodat je de bak in 2,3 en 4 kan locken. Deze bak zit achter een 350 tbi uit een Chevrolet K1500 uit ca 1990. dankje ivo maar wat is er het nut van het om de automaat te locken of waar gebruiken ze het voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.