Spring naar bijdragen

Welke V8 In Een Wrangler


jeep power
 Share

Recommended Posts

wij willen in onze challenge wrangler yj een v8 leggen maar weten niet echt goed wat voor v8 je daar nu het beste voor kunt gebruiken ?

wij willen met een 727tf automaat gaan rijden en wij rijden voornamelijk alleen een challenge wedstrijden het zijn geen snelheids challenge,s maar je moet wel af en toe genoeg power hebben

en redelijke makkelijke kwa electronica en niet al te duur in aanschaf :whistle: .

 

iemand ideeen :D

bewerkt door jeep power
Link naar opmerking
Deel via andere websites

V8 motoren zat en ook voordelig aan te komen.

ZJ V8 zijn prima te monteren maar ook chevy 350 waar al TBI op zit zijn voor redelijk geld uit te halen.

 

Ik heb er zelf een YJ gebouwd en heb wat geholpen bij een andere YJ, beide automaat.

Er zitten grote verschillen in de lengte van automaatbakken en dat is wel wat om rekening mee te houden.

 

In mijn auto zat een TH400 en deze is ca 28cm korter dan een een 5,2 setje uit een ZJ.

 

Je komt dan in de problemen met de lengte van de achterste aandrijfas. Er moet een as van minimaal 45cm onderkunnen wil je een beetje kunnen flexen zelfs met dubbelkruis aan de tussenbak. 

 

Er zijn bakken die te locken zijn in elke versnelling waardoor deze veel minder snel warm lopen,, weet zo niet meer precies welke maar dat kan ik wel voor je uit zoeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

V8 motoren zat en ook voordelig aan te komen.

ZJ V8 zijn prima te monteren maar ook chevy 350 waar al TBI op zit zijn voor redelijk geld uit te halen.

 

Ik heb er zelf een YJ gebouwd en heb wat geholpen bij een andere YJ, beide automaat.

Er zitten grote verschillen in de lengte van automaatbakken en dat is wel wat om rekening mee te houden.

 

In mijn auto zat een TH400 en deze is ca 28cm korter dan een een 5,2 setje uit een ZJ.

 

Je komt dan in de problemen met de lengte van de achterste aandrijfas. Er moet een as van minimaal 45cm onderkunnen wil je een beetje kunnen flexen zelfs met dubbelkruis aan de tussenbak. 

 

Er zijn bakken die te locken zijn in elke versnelling waardoor deze veel minder snel warm lopen,, weet zo niet meer precies welke maar dat kan ik wel voor je uit zoeken. 

iedereen bedankt voor de info

 

maar uit wat voor auto komt zo.n 350 tbi

 

en ivo zou je dat eens voor mij willen checken  dat van die bakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.hotrodders.com/forum/700r4-lock-up-confusion-162403.html

 

Hier staat verhaal van ombouw zodat je de bak in 2,3 en 4 kan locken.

Deze bak zit achter een 350 tbi uit een Chevrolet K1500 uit ca 1990.

dankje ivo maar wat is er het nut van het om de automaat te locken of waar gebruiken ze het voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...