Spring naar bijdragen

Binnenverlichting uit te zetten?


Recommended Posts

Bij m'n vorige auto (scorpio 2.9) kon ik de binnenverlichting permanent uitzetten.

Is dat ook te doen bij m'n ZJ'tje? Heb nu al twee keer gehad dat ik hem niet meer gestart kreeg na een uurtje of twee knutselen of een muziekje aan met deuren open. frusty.gif

Kan je iets doen met de schakelaar in de deur ofzo? Kan hem dan altijd nog handmatig aandoen in de auto.

Bedankt zover.

Ardy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kennelijk gaan ze vanzelf al vrij snel uit ohmy.gif Als dat al na twee uurtjes gebeurt zijn er twee mogelijkheden: of er zitten verschrikkelijk zware lampen in en de geluidsinstallatie is van disco-formaat, of (zo maar een ideetje) de accu is niet meer fabrieksnieuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het ook nog al snel tot dat ik eens ging kijken wat er allemaal brande.

* 4 lampen in de dak console

* 4 lampen die in de deuren zitten

* 1 lampje in de laadruimte

* 1 lampje in hanschoenvak wat ik open heb staan als ik aan het hobbyen ben om spul op te leggen.

* 1 ping-ping-ping signaal als ik sleutel in contact heb zitten

Hele hoop lampjes voor 1 open deuren geluid. Muziekje erbij voor de gezelligheid en je raad het al.

Zal de accu eens doormeten. Ziet er vrij nieuw uit maar toch maar even controleren. Hoeveel Amps moet zo'n ding kunnen leveren eigenlijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...