Spring naar bijdragen

Restauratie/optimalisatie Van Mijn Jeep Cj 7 Uit 1980


CJ 7 1980
 Share

Recommended Posts

2 jaar geleden heb ik een CJ 7 uit 1980 gekocht met de bekende problemen zoals roest, lekkage, bak problemen en een aantal electrische mankementen.

 

Hier heb ik die zomer nog lekker mee rond gereden om hem in de winter op te knappen. Echter niet af gekregen voor afgelopen zomer een waarschijnlijk ook niet voor

de aankomende zomer.

 

Het opknappen is iets uit de hand gelopen. Het gaat nu om een volledige restauratie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

euh, hoe plaats ik nou foto's?

 

Je kunt plaatjes uit "My Media" (1e balk) toevoegen welke je kunt uploaden via de Gallery, of linken (2e balk hierboven) naar je fotos die je elders op het www hebt staan

Succes, want we houden van foto's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben momenteel alweer verder met de opbouw van dit project. De foto's en het commentaar zal ik spoedig posten.

Heb de foto's namelijk op een andere computer staan.

 

Voor de boddy van de Jeep ben ik op zoek naar plaatdelen. Ik zoek de Linker en Rechter dorpel. Of de gehele zijkant van de Jeep.

Nieuwe voorschermen, achterklep en frame voor de voorruit heb ik inmiddels. Kan ik deze ergens bestellen/kopen? Of zal ik dit zelf moeten maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeepparts verkoopt geen zijpanelen omdat deze gewoonweg te duur zijn. Ik kon beter een Wrangler body pakken. Echter ben ik 

daarvoor al iets te ver. Heb namelijk de body geheel laten stralen en in de grondlak gezet. Zie de afbeeldingen.

 

Ben van plan het plaatwerk dan toch maar zelf te maken. Is bij een jeep ook nog goed te doen.

 

body 3

body 5

body 1

body 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een andere fotolink gebruiken. Als je in je album bent, de zwarte knop "options" aan klikken, dan "share links". Kopieer de "afbeelding link" en plak deze in het venster wat verschijnd als je in het reaktie veld de knop "image" gebruikt. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...