Spring naar bijdragen

Spiegelglas Links, Zj


Masis
 Share

Recommended Posts

Ga ik wel van uit, de modellen van '93-'95 zijn nagenoeg gelijk. Ik denk dat je hem het beste er even uit kunt klikken, om de bevestigingspunten na te kijken of deze overeen komen met de mijne.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Dat eruit klikken is dat een kwestie van een platte schroevendraaier erachter zetten?

 

Sorry, ik lees je reactie nu pas.

Ja, bij mij en bij een ZJ van 95 was het gewoon een kwestie van eruit trekken, eventueel met een schroevendraaier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heyyyyyy Masis,

 

Als die spiegel op de mijne past wil ik hem wel hebben, die van mij is lek of zoiets, lijkt alsof er olie langszaam naar beneden trekt, ik heb maar voor 3/4 zicht.

Hij is electrisch en verwarmt. linkerkant.

 

gr. Ed.

 

 

Hey Ed,

Nope, op de jouwe gaat hij niet passen. De linker op de foto is van een 5,9L, de rechter ('95) is die ik te koop heb. Omdat de rechter niet op mijn 5,9 past verkoop ik hem ook :P

 

Ik heb jouw probleem ook, alsof er vuurwerk in is ontploft. Het zit zo; de LX uitvoeringen hebben niet alleen een verwarming maar ook een dimmer (alleen links). Deze dimmer zit gekoppeld aan je binnenspiegel, en als je hierop verblindt wordt dimt hij ook de spiegel links buiten. Die dimmer gaat vaak stuk, waardoor ons probleem ontstaat. Dat kleine stekkertje aan het draadje is van de dimmer.

 

Een nieuwe/goede vinden is lastig, zeker met dimmer. Bijna niemand wil alleen het glas verkopen. Een cheapass oplossing is om er een nieuw spiegelglas overheen te plakken met dubbelzijdig tape. Deze heb je voor een tientje van ebay duitsland, alleen heb je dan geen verwarming/dimmer en ziet het er niet netjes uit. Daarnaast is het wachten tot ie er ooit eraf valt (ja ja, ervaring, bij mij zat er al een andere spiegel op geplakt) :frusty:

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het zo goedkoop eruit zien, maar ik ben bang dat met deze spiegel hij niet door de keuring komt. ik moet binnenkort naar de keuring, dus ik zal voor nood wel moeten zo een plakding.

 

Ach blijven gewoon kijken, komen er vanzelf wel een tegen. Misschien ergens twee, doe ik je gelijk mailen. hahahahha

 

gr. ed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Topic mag dicht, heb hem gebroken.

Probeerde de achterkant van de 5,9 over te zetten in de frame van deze. Was bijna klaar, op het laatst is hij toch gebarsten :frusty:

 

En nu heb ik er geen een :frusty::lol:

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...