Spring naar bijdragen

Super Swamper Banden Waarde?


Recommended Posts

hallo boy's, ik heb een setje super swampers radiaal tsl in de maat 33x14.5 ze zijn gebruikt. Maar wat is de waarde hiervan? mocht ik ze te koop gaan zetten of willen ruilen is het goed om ongv de waarde ervan te weten. Het profiel is op het midden ongv 8 a 10 mm buitenzijde veeeel meer.

zie de foto,IMG_3830.JPGIMG_3831.JPGIMG_3829.JPG

mvg robert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke michel, dank voor je reactie. dan ga ik toch even kijken of er interesse is voor ruil met 33x12,5 15 banden,

Ik doe er geen ruig werk mee dus heb ze ook niet nodig, wel moet ik goede banden voor op het strand hebben, weet jij welk profiel het beste is hiervoor,stt banden?

Mvg Robert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die SS zijn wel mooi breed (14.5), maar hebben denk nog te veel profieldiepte en zijn ook vrij stug.

Ik gok dat AT's het beter doen. Kwestie van uitproberen. Heb zelf ooit eens in zand gereden met Pirelli's met wegprofiel en max 3 mm profiel. Mijn maat reed met nieuwe Fedima's maar kon van geen kant meekomen. Ik reed bijna stationair over het zand, hij moest er volgas doorheen ploegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...