Spring naar bijdragen

Comanche 1986


ragger
 Share

Recommended Posts

aangeboden wegens omstandigheden Jeep Comanche X, 2,5I inj,Californie import bj 86,met orginele title en invoer papieren,moet nog naar RDW,alle invoerkosten zijn betaald,de Comanche is 100% roest vrij,diverse onderdelen aanwezig ,motor loopt zeer goed,remmen ok,stuurinrichting lekt,stuurbekr,lange uitvoering prijs 3750 euro,nette auto van binnen en buiten,  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aangeboden wegens omstandigheden Jeep Comanche X, 2,5I inj,Californie import bj 86,met orginele title en invoer papieren,moet nog naar RDW,alle invoerkosten zijn betaald,de Comanche is 100% roest vrij,diverse onderdelen aanwezig ,motor loopt zeer goed,remmen ok,stuurinrichting lekt,stuurbekr,lange uitvoering prijs 3750 euro,nette auto van binnen en buiten,  

Heb je toevallig nog wat meer fotos?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Hoi,

Zie dat deze weer te koop staat op speurders.

Blijkbaar wat mis met de vin code? Aangezien deze nog altijd niet is ingevoerd en je geen vin nummer in de "firewall" had.

Iemand die me hier wat meer over kan vertellen? Ben namelijk opzoek naar een comanche en kwam deze tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Zie dat deze weer te koop staat op speurders.

Blijkbaar wat mis met de vin code? Aangezien deze nog altijd niet is ingevoerd en je geen vin nummer in de "firewall" had.

Iemand die me hier wat meer over kan vertellen? Ben namelijk opzoek naar een comanche en kwam deze tegen.

 

Goeden dag,ik ben dus de eigenaar van deze Comanche,Ik heb deze auto eind 2012 over laten komen uit california via een kennis,de  nummers motor en chassis matchen ,omdat er verder geen chassis nummer in de auto te vinden is  (wel achter de voorruit) had ik hier de vraag gesteld,er kwam uit dat de RDW dat bij de keuring doet (nummer inslaan)

De comanche  is nog zonder kenteken omdat ik er niet veel tijd voor heb,maar wel het hele afgelopen jaar wanneer ik wel tijd had aan de auto te werken en veel vernieuwd heb.

ik heb dan ook aan haagje verteld dat hij nog niet klaar was en dat er nog werk in zit,zoals de lak en een waarschijnlijk een steekas,ik vind het in ieder geval k.. van meneer haagje om de auto in twijfel te trekken over nummers en kenteken,en over een auto die hij niet eens gezien heeft,de invoer papieren zijn 100% ok,     MVG Ragger 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ragger,

Het is niet de bedoeling geweest om je te beschuldigen of wat dan ook.

Maar kunt u het begrijpen dat wanneer u aangeeft dat dit nummer niet ingeslagen is er dan vraagtekens komen bij eventueel potentiele kopers.

Zo wist ik niet dat dit bij de rdw keuring gebeurd.

Auto sinds 2012 en vervolgens nooit ingevoerd en dan tref je dat onderwerp, dat kan bij sommige personen wel vraagtekens oproepen.

 

Nogmaals het was niet de bedoeling om u te beschuldigen.

 

In iedergeval betekent dat dat ik een optie meer heb om te kunnen kopen.

En zoals gezegd, wanneer ik mijn wagen verkocht heb zal ik contact met u opnemen mits u de comanche nog heeft..

 

Gr

  • Upvote 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...