Spring naar bijdragen

Slecht Starten En Dramatisch Slecht Lopende Motor Gc V8


Recommended Posts

Goedemiddag mensen,

 

Ik hoop dat iemand mij een goede tip/oplossing kan geven voor een probleem wat onderhand drama is van mijn GC. 2003

Meer dan 5 maanden geleden is bij mijn GC op LPG met 160.000km vastgesteld dat de kleppen verbrand zijn.

Door mijn garage zijn de koppen gedemonteerd en door een bedrijf in Ommen aangepast.

Helaas bleek dit niet goed uitgevoerd want de auto had geen compressie meer.

Voor de 2e keer en vervolgens zelfs voor een 3e keer de koppen weer naar Ommen plus het de en monteren. Nu is de motor technisch v.w.b. de koppen etc. weer goed maar hij loopt als een 100 jarige met allerlei extra kwalen.

Let wel het liep 5 maanden terug prima behoudens de lekke kleppen.

Ik en inmiddels ook de garagist, die beslist weet waar ie mee bezig is zijn zo ongeveer ten einde raad.

De nokkenassensor, krukassensor, TPS sensor en de boord/motormanagementcomputer zijn vervangen.

Kabels en aansluitingen zij onderhand talloze malen gecheckt maar helaas!

Uit metingen blijkt dat de piek spanningen naar de bobines elkaar overlappen en dat leidt ertoe dat de 30A zekering eruitspat als bij een forse sluiting.

Het lijkt er dus toch op dat er ergens iets niet goed verlopen is bij de de en montage of we zien iets heel simpels totaal over het hoofd.. Wellicht door het vele de en monteren.

Iemand enig idee??????????

 

Willem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...