Spring naar bijdragen

afstandbediening werkt niet,


Recommended Posts

Hebben we hier op het forum ook mensen zitten die voor hun beroep of hobby Jeeps ongeoorloofd meenemen smile.gif

Mijn probleempje sinds vanmorgen is dat mijn beide ab's het ineens niet meer doen. Van 1 was ik hoop de hoogte en dacht ik; "ach dat komt wel een keertje". Maar ja, nu is dus mijn overgebleven ab er ook mee genokt. Niet in 1 keer gelukkig waardoor ik de auto nog wel kon openen, naar huis kon rijden en zonder alarm kon afsluiten. Maar ja, vanochtend helemaal niets meer. Die startonderbreking werkt prima rolleyes.gif

ANWB heeft geprobeerd het te omzeilen, lukte niet. De plaatselijke garage heeft apparatuur om de alarm en de ab's opnieuw in te lezen, echter ook zij komen niet in het systeem.

Iemand een idee? Gelukkig heb ik mijn motor nog biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmmmm das mooi kud..........dacht dat zoiets alleen bij mij voor zou kunnen komen....

maar gelukkig heb ik bijtijds een extra ab besteld en af laten regelen (uhuh ik wrijf het nog even fijntjes in tongue.gif )

ik neem aan dat je de batterijen nagekeken hebt? (zal vast al wel, maar je weet nooit)

weet je welk systeem je hebt? kan je bellen naar de importeur...die weten vast wel wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BUFFALO@Jul 23 2005, 20:20

ohmy.gif   laugh.gif   laugh.gif je hebt gelijk...........

welk systeem? originele alarm, Eagle ofsoetwas, toch?

<div align="right">

Hoi Buf, bij mij is het EAGLE en staat ook stil, af en toe gaat ie er wel af waarschijnlijk en start dan. Nu ff niet sad.gif

Draait startmotor ook niet rond ???

Vraag anders ff na in de Koepel in Breda biggrin.giflaugh.gifwink.gif

John G..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JOHN GRAND@Jul 24 2005, 10:20

Hoi Buf, bij mij is het EAGLE en staat ook stil, af en toe gaat ie er wel af waarschijnlijk en start dan. Nu ff niet sad.gif

Draait startmotor ook niet rond ???

Vraag anders ff na in de Koepel in Breda  biggrin.gif   laugh.gif   wink.gif

John G..

<div align="right">

Mijn vrouw gaat daar binnenkort werken (koepel ,Breda) misschien wel handig die nieuwe connecties tongue.giftongue.gif dan laugh.gif zitten denk wel vakmannen/vrouwen tussen ph34r.gifph34r.gifph34r.gifcool.gif .

Greetz John B.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mijne gaf vorige week ook van de 1 op de andere dag ineens de geest. Andere deed het gelukkig nog wel, dus het lag niet aan de auto (alarm). Batterijen pas nieuw. Het kastje open gemaakt, printplaatje en alle contactjes ingespoten met Contact Spray, kastje weer dicht en het werkt weer perfect. (Is trouwens al de tweede keer dat dit me gebeurt, paar jaar geleden ook al). wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oorzaak mgl gevonden mad.gif

Vorige week tot 4 keer aan toe een aanhanger achter m'n Jeep gekoppeld zonder de verlichting te controleren. Nu blijkt dat de aansluiting voor de verplichte mistlicht van de aanhanger nooit door mij is geplaatst en de aanhanger dus mijn accu heeft leeg getrokken. Kreeg vandaag ook ineens de vraag om een code voor de radio in te voeren.

Daardoor ging bij mij ineens wel een lichtje branden...... rolleyes.gifbiggrin.gif

Ik ga de accu eerst maar eens volgooien, denk ik........

Beest, dank voor het meedenken thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...