Spring naar bijdragen

Lpg Niet Starten


Recommended Posts

Ik heb een probleem. Verdamper poliauto 83C5 gereviseerd met dank aan de foto's

hier op het forum.

Het probleem is dat de auto niet meer wil starten op LPG. Start op benzine maar

slaat dan af. Boven de 1500 toeren blijft de auto wel lopen op LPG.

Betreft Grand Cherokee 4 liter 1997

Wie heeft de gouden tip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn de klepjes in de verdamper wel allemaal soepel gangbaar? Ook dat kleine palletje?

 

Als deze maar ietsje zwaar gaan, dan regelt de verdamper niet goed, teveel of te weinig mengsel dus.

Valse lucht in de aanzuig, of slecht werkende stappen motor kan ook een oorzaak zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ab bedankt voor je snelle reactie, ik heb de hele verdamper schoon gemaakt en ook dat palletje als nieuw laten glimmen, hij gaat er glad en soepel door heen. Ik heb zelfs de verdamper er weer afgehaald en open gemaakt om alles nogmaals te controleren. Ik ben er zeker van dat alles er goed inzit. Bij het vervangen van de afsluit cupjes ben ik alleen van dat ronde afstel busje afgebleven omdat alles netjes afsloot. Ik ga vrijdag het vacuum deel eens controleren misschien dat ik daar wat over het hoofd heb gezien. Het blijft vreemd dat hij wel rijd op gas als je zorgt dat hij boven de 1000 toeren blijft daar onder krijgt hij geen gas (het moet iets lulligs zijn). Ik blijf hopen  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag alle vacuum delen goed afgedicht en getest maar geen resultaat. Heb toen messing dop en veer verwijderd en zowaar er kwam gas uit, daar een tijd mee aan het knutselen geweest maar niet het gewenste resultaat. Toen een biertje gedronken en de moed weer opgepakt en verdamper nogmaals open gemaakt, en wat denk je: mebraam waar pennetje uitkomt zat toch verkeerd om gemonteerd (hoe stom kon ik zijn :whistle:) inplaats van pen op bolletje zat pen op achterzijde. Nu inmiddels veranderd en morgen maar weer monteren. Laat morgen weten of dit resultaat heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...