Spring naar bijdragen

Airco Vraag


Bas Z
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mijn Cherokee XJ Sport uit 1999 opgehaald.

Volgens de verkoper werkte de airco goed,maar dat betwijfel ik.Omdat het buiten al wat kouder is kon ik het zelf moeilijk voelen of de lucht kouder was als normaal.

Er zit op de draaiknop een gedeelte(linkerkant) het blauwe gedeelte en sneeuwvlokje ,dus dat is airco gedeelte (als ik het goed heb) en de andere kant is(rechter kant knop) is voor gewoon gebruik.

Nu vertelde de verkoper dat als ik de knop helemaal naar rechts draai en op het raamteken zet de airco ook mee draaid,klopt dit?Dus eigenlijk draaid de airco op meerdere standen gewoon mee?

En als alle ramen beslagen zijn en de airco gaat aan moet hij dat dan droog trekken of werkt dat bij een Cherokee niet zo.

Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen met al mijn vragen.

Gr. Bas Z

Het instructie boekje krijg ik Vd week pas...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt , de knop rechts ontwaseming stand vooruit dan is de airco ook ingeschakeld, bij de andere standen is de airco uitgeschakeld dus voetenstand en dashboard voorkant.

 

als de airco goed werkt linkerstand, moet ie ijskoude lucht blazen, als je geen verschil voelt met kachel op koudstand en airco vol koud ? werkt de airco niet goed.  

 

succes met de nieuwe aanwinst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...