Spring naar bijdragen

Importeren Wrangler TJ uit USA


Recommended Posts

Binnen afzienbare tijd zal ik vanuit de USA terug verhuizen naar Nederland. Ik neem de Wrangler 4.0 Sport TJ mee.

Aangezien de eisen voor verlichting in de USA anders zijn zal dit moeten worden aangepast. Dit heeft met name betrekking op de richtingaanwijzers. Wie kan mij vertellen of dit op een simpele wijze kan gebeuren..... rolleyes.gif

Gr. Woody

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zover ik het begrepen heb, kun je misschien beter via duitsland doen, die zijn makelijker

dus eerst in duitsland invoeren krijg je een duits kenteken,

dan vanuit duitsland naar nederland je voert een auto uit "europa" in, en dat mag zonder aanpassingen.......

of dit simpel is.......geen idee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat je de richtingaanwijzers achter bedoeld?

Volgens de RDW mogen de richtingaanwijzers amber en rood zijn. Dan zou het wel meevallen dus...

Verder nog veel mods gedaan??

RDW, algemene voertuig eisen. (PDF-file)

Invoerenvan een auto..

Engelstalige link. (PDF)

Mijn idee zou zijn om éérst naar de RDW te gaan en dan pas dingen te kopen, waarschijnlijk was je dat al van plan maar toch. smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Jul 17 2005, 12:57

Ik neem aan dat je de richtingaanwijzers achter bedoeld?

Volgens de RDW mogen de richtingaanwijzers amber en rood zijn. Dan zou het wel meevallen dus...

Verder nog veel mods gedaan??

RDW, algemene voertuig eisen. (PDF-file)

Invoerenvan een auto..

Engelstalige link. (PDF)

Mijn idee zou zijn om éérst naar de RDW te gaan en dan pas dingen te kopen, waarschijnlijk was je dat al van plan maar toch.  smile.gif <div align="right">

Tnx.

Het probleem is dat bij ingeschakelde verlichting de richtingaanwijzers ook gaan branden. Dit moet dus worden uitgeschakeld. Ik weet niet of hiervoor wat moet worden vervangen of dat er alleen wat kabels moeten worden verlegd. De richtingaanwijzers achter zie ik niet als een probleem. simpelweg vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Woody@Jul 18 2005, 01:00

Tnx.

Het probleem is dat bij ingeschakelde verlichting de richtingaanwijzers ook gaan branden. Dit moet dus worden uitgeschakeld. Ik weet niet of hiervoor wat moet worden vervangen of dat er alleen wat kabels moeten worden verlegd. De richtingaanwijzers achter zie ik niet als een probleem. simpelweg vervangen.

<div align="right">

Ik heb 'm door... Staan dus in verbinding met het stadslicht begrijp ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Woody@Jul 20 2005, 00:08

Ze werken als stadslicht. de koplamp zelf heeft geen stadslicht.......

<div align="right">

Ja, dat dacht ik al....dat kan dus twee kanten op:

- of hij wordt goedgekeurd zoals ie is (als importmodel)

- of je moet m aanpassen. Op zich vrij simpel, alleen dus andere koplampen (met stadslicht)draadjes van stadslichten naar de koplampen en de zijmarkeringslichten aansluiten op knipperlicht.

Die koplampen zijn wel te krijgen, alleen niet goedkoop. Misschien tweedehands...

Of gaatjes maken en daar de stadslichten in monteren, maar dat is wel priegelwerk.

Ik zou zowiezo de keuring ff afwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Jul 19 2005, 17:28

Ja, dat dacht ik al....dat kan dus twee kanten op:

- of hij wordt goedgekeurd zoals ie is (als importmodel)

- of je moet m aanpassen. Op zich vrij simpel, alleen dus andere koplampen (met stadslicht)draadjes van stadslichten naar de koplampen en de zijmarkeringslichten aansluiten op knipperlicht.

Die koplampen zijn wel te krijgen, alleen niet goedkoop. Misschien tweedehands...

Of gaatjes maken en daar de stadslichten in monteren, maar dat is wel priegelwerk.

Ik zou zowiezo de keuring ff afwachten.

<div align="right">

Is misschien wel het beste.......Dank voor de moeite

Houtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb pas een van de koplampen ( incl stadslicht )van mijn TJ moeten vervangen.

Tweedehands heb ik hem niet kunnen vinden.

Zit standaard verlichting van HELLA in type 1A6 002 395 071 welke ongeveer 50 euro kost.

Stadslicht lampje wordt gratis meegeleverd tongue.gif

H4 bolletje moet je zelf voor zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...