Spring naar bijdragen

Transport Nodig


wimbo
 Share

Recommended Posts

Ik zal eens kijken voor je Wim wat ik kan betekenen in deze. Ik weet niet of er iemand van die kanten richting Landgraaf komt aanstaande zondag en het ziet zitten om die veren mee te nemen want dan kan ik ze direkt overladen natuurlijk.

Misschien kan ik het ook wel regelen via een andere weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is idd een luxeding, en zeker door de aangeboden hulp waarvoor mijn dank.

Nu ben ik er nog niet helemaal. Ik zou zondag naarlandgraaf kunnen komen, heb ik tenminste iets nuttigs te doen.

Dan breng ik gelijk Jeepertje eens mee, lang geleden dat die een evenement van JCN heeft bij gewoond.

Maar dan moeten die bladveren nog in Landgraaf geraken. Dus de zoektocht gaat voort.

Ik zou natuurlijk verder kunnen rijden, maar met mijn 8 orgelpijpen wordt het verbruik wel erg hoog.

Wie o wie komt vanuit Noord Nederland richting Landgraaf a.s. zondag en kan die bladveren meebrengen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De veertjes zijn vanmiddag bij mij afgegeven dus dat is helemaal lekker.

Ze zijn even via Duitsland gemoeten daar ze een evenement hadden met modderpoel.nl en ze dan overgeladen konden worden naar iemand die hier aan deze kant woond.

Sterk staaltje modderpoelpost in ieder geval.

Wim wij spreken het verder wel af ze liggen mij niet in de weg dus we kijken wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...