Spring naar bijdragen

Achterruit Opent Soms (Niet)


thezeeuw
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Ik vraag me af of hier iets op simpele wijze aan te doen is: Als ik op de AB-achterruit-knop duw springt de achterruit uit het slot en slechts een paar cm open. Duw ik hem vervolgens dicht dan gaat vanaf dat moment iedere keer als ik het knoppie induw de ruit wel gewoon van slot en helemaal open!

Tot bv de volgende dag, dan de 1x keer weer niet en de keren erna wel. Geen idee hoeveel tijd er precies tussen zit voordat ie niet meer in 1 keer opengaat...

Is dit een kwestie van die uitschuifdingen (hoe heet dat?) smeren/olien of anders stellen? Zo ja: waarmee het beste?

Zo nee: wat dan?

Groets,

Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hier hebben wij sinds kort ook last van. De luchtdrukbuisjes hebben de beste tijd gehad, en vervangen is een optie. Ik heb gelezen dat het best lastig is, omdat de manier waarop ze vast zitten aan het raam best moeilijk over te zetten is.

Als je wilt kunnen we ze eventueel samen bestellen, scheelt weer in verzendkosten ed (vanuit de VS).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...