Spring naar bijdragen

velg


KZET
 Share

Recommended Posts

Ik lees dat hij zoekt naar Grand Cherokee velgen.

Deze zijn inderdaad 16 of 17"

Ik heb er niet zo heel lang geleden 4 gehaald bij Bastings in Belgie. Bel of mail hem eens zou ik zeggen.

PS. ook ik moet er nog 1 hebben als reserve van de MT's (16" 5-spaak welke standaard was op de GC uit 2000)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Jul 12 2005, 19:03

Niet allemaal, Pullie....

16" was op bepaalde modellen wel degelijk leverbaar of zelfs standaard!

<div align="right">

bij deze slik ik met mijn slok bier mijn trots weg, ach ja. ik doe iig m'n best wink.gif maargoed, ik heb dan nog steeds geen originele 16" velg liggen.............

*EDIT:

volgens zijn info ernaast gaat het om een XJ uit 92, maar nu zal ik wel helemaal onzin uitkramen, tijd om het grote mogguh middag en gaap forum te bezoeken en naar bedje te gaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens zijn info ernaast gaat het om een XJ uit 92, maar nu zal ik wel helemaal onzin uitkramen, tijd om het grote mogguh middag en gaap forum te bezoeken en naar bedje te gaan...

<div align="right"></div>

Lekker geslapen Pullie??

Zal even wat duidelijker zijn : Ja ik heb een XJ uit 1992 en ja de vorige eigenaar had er een set 16" velgen van een Grand Cherokee onder gezet.

Vond het eigelijk wel aardig staan,dus heb het maar zo gelaten.

Enige probleem is dus dat de reserve band nog steeds de orginele 15" honingraad is sad.gif en daar heb ik dus niet zoveel aan in geval van een lek.

dus op zoek naar een orginele 16 GC-velg.

Zal het advies van Charlie opvolgen en bastings maar eens bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...