Spring naar bijdragen

Vacuum Ported Of Manifold Vacuum


bramster
 Share

Recommended Posts

Ik heb bij mijn cj7 de nutter bypass uitgevoerd. En nu wordt er op amerikaanse forums gezegd dat je dan je vacuum van de verdeler ported moet aansluiten, andere zeggen weer op het manifold. In het tweede geval heb je volgens mij altijd vacuum, die zelfs het hoogst is bij een gesloten gasklep (stationair ). In het eerste geval alleen vacuum bij gasgeven. Wat is nu t beste??? Ik heb geen hei. Het is een 4,2 met een two barrel carter carb

verder heb ik nog een vraag moet lpg een andere voorontsteking hebben? En hoeveel is dit dan ongeveer?

groeten bram

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bij mijn cj7 de nutter bypass uitgevoerd. En nu wordt er op amerikaanse forums gezegd dat je dan je vacuum van de verdeler ported moet aansluiten, andere zeggen weer op het manifold. In het tweede geval heb je volgens mij altijd vacuum, die zelfs het hoogst is bij een gesloten gasklep (stationair ). In het eerste geval alleen vacuum bij gasgeven. Wat is nu t beste??? Ik heb geen hei. Het is een 4,2 met een two barrel carter carb

verder heb ik nog een vraag moet lpg een andere voorontsteking hebben? En hoeveel is dit dan ongeveer?

groeten bram

Het beste is manifold vacuum. Wanneer gas gegeven wordt en het toerental toeneemt neemt de mechanische vervroeging in de verdeler de functie over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...