bramster Geplaatst September 24, 2012 Rapporteren Share Geplaatst September 24, 2012 Ik heb bij mijn cj7 de nutter bypass uitgevoerd. En nu wordt er op amerikaanse forums gezegd dat je dan je vacuum van de verdeler ported moet aansluiten, andere zeggen weer op het manifold. In het tweede geval heb je volgens mij altijd vacuum, die zelfs het hoogst is bij een gesloten gasklep (stationair ). In het eerste geval alleen vacuum bij gasgeven. Wat is nu t beste??? Ik heb geen hei. Het is een 4,2 met een two barrel carter carb verder heb ik nog een vraag moet lpg een andere voorontsteking hebben? En hoeveel is dit dan ongeveer? groeten bram Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst September 24, 2012 Rapporteren Share Geplaatst September 24, 2012 Ik heb bij mijn cj7 de nutter bypass uitgevoerd. En nu wordt er op amerikaanse forums gezegd dat je dan je vacuum van de verdeler ported moet aansluiten, andere zeggen weer op het manifold. In het tweede geval heb je volgens mij altijd vacuum, die zelfs het hoogst is bij een gesloten gasklep (stationair ). In het eerste geval alleen vacuum bij gasgeven. Wat is nu t beste??? Ik heb geen hei. Het is een 4,2 met een two barrel carter carb verder heb ik nog een vraag moet lpg een andere voorontsteking hebben? En hoeveel is dit dan ongeveer? groeten bram Het beste is manifold vacuum. Wanneer gas gegeven wordt en het toerental toeneemt neemt de mechanische vervroeging in de verdeler de functie over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.