Spring naar bijdragen

Cj, Yj Chassis Met Body


pedro.rr
 Share

Recommended Posts

Ben op zoek naar een chassis met een body van een yj, cj7 of wrangler.

In redelijke staat hoeft niet mooi te zijn, maar ook niet totaal verrot. Zoek dus iets met werk en liefst op wielen maar hoeft niet, assen mogen slecht zijn of niet aanwezig.

Die heb ik zelf nog wel liggen, het gaat me er alleen maar om als hij op wielen staat is hij gemakkelijker te vervoeren

Het is voor een project wat ik ga doen met mijn zoon, wil er een 4.0 of 5.2 in bouwen om er trail`s mee te gaan rijden.

Ben namelijk afgelopen zondag in Hengelo wezen kijken, bij het nk trail en heb met mijn zoon het ideen gevat om dit ook te gaan doen.

Heb geen haast ermee, wacht dus gewoon op iets wat voorbij komt.

Hoeft geen kenteken op te zitten mag wel,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat hij breed is, maar hij gaat niet alleen voor trail gebruikt worden. Dat hij breed is neem ik maar voor lief, mocht het trail gebeuren echt heel serieus worden ga dan wel iets alleen daar voor bouwen.

Volgens mij reed er afgelopen zondag ook iemand van Jeepee mee, en die had ook niet veel ruimte over tussen de paaltjes :D

Ik rij nu met een 5.2 zj in het terein, omdat we vaak met het hele gezin er in zitten wil ik minimaal 4 stoelen er in kwijt kunnen.

En dat moet kunnen in een cj7/yj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een 4.2 CJ7 uit 1986 (belasting vrij) staan met kenteken, geef even je E mail door dan stuur ik wat foto's, de CJ is helemaal compleet met goede softtop, en hard top.

Body heeft wel werk nodig, verder een hele dikke auto.

Hoef er niet de hoofd prijs voor.

P.S. APK tot einde dit jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...