Spring naar bijdragen

Vragen


smelt
 Share

Recommended Posts

Beste Nekaf leden,

Ben afgelopen weekend begonnen met de opbouw van mijn Nekaf. dat gaat van een leien dakje. Wel heb ik een paar vragen. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

De radiateur is lek. Niet erg maar wel zo lek dat er na een paar minuten proefdraaien een klein plasje water onder de auto ligt. Zijn er adressen waar ik mijn kapotte radiateur kan inruilen voor een gereviseerde of moet ik zelf op zoek naar een bedrijf dat hem kan repareren?

Heeft iemand een foto van een gemonteerde knalpot. Ik heb een nieuwe knalpot onder de Jeep gezet maar weet niet of ik het goed gedaan heb. De foto in het defensie handboek is erg onduidelijk.

Kan iemand mij vertellen wat voor achterlichten er op de Nekaf moeten. Ik weet dat die er origineel niet op zaten maar later wel door defensie werden gemonteerd. Hoe zien die dingen er uit? Ik heb zelf rechthoekige maar die horen er zeker niet bij.

Is er ergens informatie te vinden over het gebruik van mijn Nekaf. Ik heb een plaatje op het motorblok zien zitten met de informatie dat de motor in 1990 is gereviseerd. Ik ben benieuwd hoe lang en waar de Jeep daarna nog is gebruikt. Is dat ergens te vinden?

Als laatste: de moderator van deze mooie site is gek op foto's. Ik houd, zoals zoveel liefhebbers, een blog bij van de dingen die ik doe. Ik heb er veel technische foto's op gezet. Voor de liefhebber: www.knutseljeep.blogspot.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bram van Buuren heeft heel veel onderdelen, ruil en nieuw.

Nog meer adresjes nodig?

Jemax Parts, Esch (bij Boxtel)

Wildenberg, Rhenen

Reomie, Ooy (bij Nijmegen)

DvanDam, Bennnekom, Herkenbosch, Rhenen

Staman, Nijverdal

Boy Timmermans, LIessel

ArmyParts, Velp

Wbt de achterlichten, mijn Nekaf, zoals deze direct van de Domeinen kwam, had dubbele achterlichten. Een set van die ronde metalen "oorlogsverlichting" en een set ovale achterlichten. Ook zat er een lampje achterop zoals de knipperlichten aan de zijkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...